Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.


Муша-Буша в пространството

Yet_another_Twilight_Parody_by_JezFez81В първата книга се появява тая мацка и вика: „Аз съм Бела Суон. Да, това е съвсем истинско име. Току-що се преместих да живея тука във Forks.“ И после среща Едуард и си вика „Тоя е неква грешка“. А той си вика: „Ааааа, тая ще я убивам.“ После тя се спъва, защото е много смотана във всичките книги, и той й казва: „А аз сега те обичам.“ И те се прегръщат, но не много, защото той нали е отровен и много силен, а тя е смотана и чуплива като ореховка. И после той я води на една планина и вика: „Между другото, аз съм супер измислен, мистериозен и мега-готин вампир. И блестя на слънце.“ Тя само мига и въздиша, но вече знае, защото е прочела много книги и е търсила в Google. И не я е страх, и му вика: „Пич, аз съм овца, а ти си лъв и ние…

View original post 1 051 more words

2 comments on “

  1. Longanlon
    ноември 16, 2012

    Анна Каренина накратко: Една жена не обичала мъжа си и се хвърлила под влака.

    Like

  2. Pingback: Кратки 01.12.2012 | dream keeper

Кажете си

Information

This entry was posted on ноември 16, 2012 by in размишления по теми всякакви.

Навигация