Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Официално откривам Лято 2012

По принцип моето лято започна през май със скромна церемония по чупене на колата на офроуд пътешествие край морето. За да се усети, обаче, че наистина лятото е дошло, са ми необходими 1700 километра за няколко дни с разход 140 лева за газ (София – Варвара – Корал – Карадере – Калиакра – Иракли – Несебър – Бургас – Варна – София), нищо счупено по колата, изгоряло на слънцето тяло (защото аз, като видя пясък, заспивам в кома – заради това не минавам покрай строежи, да не се катурна в някой изкоп) и въпросът защо в София не пием ментичка със спрайт на закуска, като е толкова хубаво, извозени не-знам-колко-си стопаджии по цялото трасе и много нови морски приятели, намерили ме по прашните плажове.

На този трип до Карадере чаках 4 дни да завали и когато се появи един облак в небето, подобрих рекорда по събиране на кемп (7 минути!). Уви, не заваля, а аз толкова много исках да видя пича с лъскавото ауди S4 с 19-цолови гуми след колко време и за колко щети ще стигне от плажа до Бяла. Пожелавам му безаварийно и незапомнящо се излизане.

За този трип – само снимки, защото ме заплашиха, че ако пак опиша какво се случва, като съм на морето, ще има физическа саморазправа. И аматьорско клипче за пътят към Карадере, когато е сухо:

 

Кажете си

Information

This entry was posted on юли 9, 2012 by in размишления по теми всякакви.

Навигация