Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Пушилка

Знам, знам, държавата е пламнала и Трайчо присъства на всяка маса, във всяко домакинство, на закуска, обяд и вечеря.

Не и у дома. Вкъщи цари абсолютно политическо затишие в последните две седмици, защото съм заета с по-маловажни за обществото, но значими за мен житейски събития: биопсията, която ще ми правят, смотаността ми да се пребивам като чуя жуженето на мотор и накладките и дисковете, които трябва да сменям. Не че съм в политическо-обществена изолация, но в понеделник сутринта и без това още трудно се сбогувам в уикенда, а и не ми се пише по политически теми сега. Затова си драскам за някакви си мои глупости и чиклити.

Отзад напред. Ауди е идеален наръчник да научиш устройството на колата. За човек, който преди една година изобщо дори не беше виждала какво има под капака на колата, днес съм с обострени сетива и слух, поне за моята. Като взема заплата, първото, което правя е да заредя гориво в двата резервоара и всеки месец „отпразнувам“ заплатата с трип до някъде. Нормалните жени си мечтаят за рокли, чанти и обувки, почивка в Кушадасъ, повторение на „На кафе“ и спа, аз си мечтая да заредя А98, ама 100 октана, може и добавки, да й сложа нископрофилни гуми, да сменя окачването и да видя какво ще стане тогава.

Положението след зимата с моя БТР, също познато като ауди А4 е: за смяна са външно каре, крушка на заден стоп, биалетки, задни лагери, накладки и дискове. Тя е още малка, само на 16 е, но като предварителен абитуриентски подарък тази година ще й подаря и нова бяла броня, ще й прибера кората под двигателя, ще й блесна оченцата с кристални фарове и ще й затъмня задните стъкла. Мега спешни за смяна са накладките и дисковете. Начеее, положението там е такова, че като спирам, все едно приземявам совалка – тръъъъъххххххххххззззззсвииииииишшшшшшшшшккгггрррррръъъч. В комбинация с виещия ми лагер на задна дясна гума този звук се акомпанира с вълчи вой и свирене като на арабско погребение. Яко стерео вкарвам по кръстовищата. Дисковете толкова са загряли, че по джантата на едната гума имам метални стружки от търкането на накладките в чугуна (примерно чугун, така ми изглежда). Спирам иначе, не е като да не спирам, със същия спирачен път, просто спирам все едно влизам с взлом по платното, виждам как колите пред мен на светофара леко се изнасят напред нервничко, като ме чуят как се нося. До няколко дни сменям с нови феродо и още уикенда отивам да тествам мога ли или не да захапя волана. Ще сменям и зимните гуми, затова тези ще ги изпратя подобаващо, с тържество и много пушилка.

Ъпдейт от 20 март – обяснение защо спирах в stereo mode тръъъъъххххххххххззззззсвииииииишшшшшшшшшккгггрррррръъъч:

Накладките на задната ми гума. Върху черните кръгчета трябва да има около см феродо. Имало е, през хилядадеветстотинидебелиясняг.

Накладките на задната ми гума. Върху черните кръгчета трябва да има около см феродо. Имало е, през хилядадеветстотинидебелиясняг.

Вляво е новата накладка в сравнение с тази, с която карах досега.

Вляво е новата накладка в сравнение с тази, с която карах досега.

etc (или End of thinking capacity) като чуя мотор. Не разбирам кой знае колко от мотори, но дори и на затворени прозорци чувам ръмженето отдалече. Ама айде по-сериозно сега, мотор, не скутерче, тротинетка, чопър, скейтборд с динамо или балканче с двигателче на компютърен вентилатор, говорим за мотори, нали. Като чуя мотор или като ги видя на OMV на Околовръстното, като помириша пушилката, нещо в мен се отключва, всички демони излизат от гардероба и ми казват да дръпна ръчната, да скоча от колата и да се метна на седалката на мотора. Помня дори регистрационните номера на моторите, които срещам, докато карам из София всеки ден. Не ми се слизаше от колата в събота, когато пролетното слънце изкара всички с по две гуми на хасфалта, а другия уикенд ще е дори още по-ръмжащо.

Вътре в мен живеят две личности явно. Едната е разумна и размахва пръст, сто про е с очила, забити на върха на носа, носи карирана жилетка и пола от басма до под коленете. Това е Госпожа Генчева. Госпожа Генчева размахва пръст, цъка с език, прибира си косата зад ушите и си закопчава бялата ризка до последното копче на яката. Госпожата е сериозна, улегнала домакиня, която кротко си гледа детето и не прави глупости, кара внимателно в дясната лента, пуска мигачи, плаща сметките веднага, щом дойдат, носи ботуши през зимата и вълнен панталон. Госпожата е сериозна и разумна личност и много добре се разбира с приятелите. Госпожата ми е забранила да се качвам на мотор изобщо. Издебнах госпожата да заспи и се качих на сноуборд и резултатът беше болезнен, но не ме отказа.

Аксиния, или Муша-Буша, е от друго тесто. Муша, освен всички други бръмбари в главата, е и speedaholik, но за това друг път. Муша, например, преди малко се преби по нос на собствената си тераса, насмота се под масата и столовете, спъната от собствения си крак, защото чу във вътрешния си двор рева на мотор и от възторг да види какъв е мотора, почти си направи фейслифт. Този акт на тотален ембарасмънт беше замаскиран със скриване (или по-скоро подмушване) под масата, където уж съседа с мотора няма да види руса кифла как се пребива от зор да му види мотора. Носа и лакътя ме болят, иначе моторът е пистарка 450 кубика Yamaha. Ръмжаща красота.

По първата точка с биопсията няма да пиша. Като стане, ще пиша какъв е резултатът.

P.S. Уважаемите седем читатели на блога ми мога да спрат да рефрешват блога като епилептици, проблема не е във Вашия телевизор – малко по-късно ще пусна извадката от чиклита, която чакате.

14 comments on “Пушилка

  1. chaotic
    март 19, 2012

    бе откъде реши, че са само седем, като те има в блогосферата не знам.

    Like

  2. chaotic
    март 19, 2012

    бе знам ли, може седиш и да гледаш лога с треперещи ръце…

    Like

  3. chaotic
    март 19, 2012

    обичам такива невротични автори – давай чиклита, преди да сме се изнесли всичките 8.😉

    Like

  4. Musha Busha
    март 19, 2012

    Нá, чети преди да те обхване неврозата и теб!:) https://mushabusha.wordpress.com/category/%D1%87%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D1%82-2/

    Утре – предпоследната глава на чиклита, че стана 450 км дълъг вече.

    Like

  5. Longanlon
    март 19, 2012

    пф, исках да кажа, че мене ме кефи г-жа Генчева значи

    Like

  6. Musha Busha
    март 19, 2012

    Г-жата е като аспирина. Горчи, ама понякога се налага.

    Like

  7. chaotic
    март 19, 2012

    че то ако не ме беше хванала неврозата щях да съм в морската градина на бира.
    или май ме е хванала щото не съм в морската на бира, знам ли вече…

    Like

  8. Bogy
    март 19, 2012

    Хайде ги праЙм девет, а булка?🙂

    Like

    • Musha Busha
      март 19, 2012

      Само да не станат 10, че се напрегнАх са, усещам тежестта от очакванията на читателската аудитория, която всъщност търси голи снимки на Преслава на блога ми, но се примирява с чиклит-романо-логореята на Муша-Буша.

      Like

  9. Bogy
    март 19, 2012

    А можеше тактично да не споделяш пред аудиторията, какво търся НА блога ти😦

    Like

  10. Ashlee D. Odom
    януари 15, 2013

    Хоп и аз да се запиша тук Поздравления на децата ви Засега не сме печелили медали, даже и не тренира никъде Става дума за синът ми, който определено кара колело като професионален състезател въпреки , че е още много малък, втора група в детската градина е. Няма човек който буквално да не му се възхищава като го види на колелото. Дори един бивш състезател по колоездене му прави колелото Кара без ръце, завоите ги взима легнал, кара по рампи неподвижни и подвижни, в пресечени местности с камъни и какво ли не, изобщо голям зор видях с него още на 3 години когато прокара колелото без помощни гуми. Личи си че изпитва страхотно удоволствие и лекота от карането, но да ви кажа вече само за мотори говори и все по тях се заглежда. Аз лично не искам да става нито професионален състезател в колоезденето, нито при моторите. Първото заради задължителния допинг който пият всички в този спорт, а в втория по очевидни причини.Успех на децата ви и най вече че ги влече нещо което могат да тренират. Колоезденето се оказа, че е след 12 годишна възраст, а професионалното само с допинг.

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on март 19, 2012 by in просто хрумки.

Навигация