Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

част V: pause/play/stop

…мина месец някъде, помня, защото си гледах календара с цикъла и се надявах да не се засекат. Междувременно във Вселената се случваха и други неща, естествено по-маловажни от моя секс с него. Палежи в Катуница, национални протести, етническо напрежение, някакъв футболен мач на Стадиона на Мира в Перник, всеки ден арести, Цвъ Цвъ пее По-бе-да, докато държавата пламнала, Бойко реже лентите на гимнастичките, Масларова пазарува нови обувки.

Романтика струи от всеки бутон на клавиатурата, когато той ми пише, бягайки из някакви храсти от някакви куки, гонят го, той ми пише, че всичко е наред, жив-здрав и праща целувка. Аз, една осъвременена възрожденска Геновева, стискам в шепа везана кърпичка, притеснена тоя тупан да не го пребият някъде, да не го арестуват, да не му падне някоя седалка на стадиона на националистическата тиква, после получавам смс-а, че е наред и побеснявам, и почвам да го храня какъв содомистичен недоряслак е на тия години да се занимава с глупости по стадионите, кога ше му уври главата, няма ли да се заеме с нещо сериозно, бе някой да му зашие два шамара и да се свършва тая мъка вече.

Всеки ден си пишем сластно-еротични есемеси, обаче най-важното е, че секс не се правеше толкова често, колкото беше програмирано в моята глава. Извинете, ама ако секса се случва често, колкото месечния цикъл, то все едно не се случва.

С него беше окей. Говорехме си някакви неща, спорехме за циганите, за гейовете, за нацистите, ядяхме, после правехме секс. Просто, мамка му, това не се случваше често. Правехме планове, които и двамата знаехме, че няма да се сбъднат, но звучаха хубаво изречени.

Аз съм имала чисто сексуалнa връзкa и ми беше ок. Когато в главата ти е ясно, че е само секс, нещата са ок. За да са ок е най-добре да няма любов. Важното условие да се получава е да сте искрени и с уважение към другия. Времето, което прекарваме заедно, сме само аз и той, няма нужда да се правят планове и уговорки, да се притесняваш от чувствата на другия.

С него, обаче, нямаше как да се получи така, то беше ясно. За да имате сексуална връзка, трябва да се виждате. Второ, секса трябва да е изкъртващ, иначе е посредствен и не го търсиш този човек. Трето, ако е само секс, дръж си го само на това ниво, иначе почва да се превръща в една безкрайна колежанска свалка. И така стигнахме до последният ни секс.

Всичко почна с редовното му съобщение „целуната си”. Ела ме целуни наистина! Ядосах се и му казах да си довлича веднага задника в нас. Пил и кисел, той казва, че ще вземе душ и идва. Едно време помня аз, един душ време беше 20-тина минути. Нахлувам в банята, ампутирам си половината крака с бръснача, пея, бълбукам на балончета шампоан, измий, шампоан, измий, маска, измий, хавлия, сушИ, сушИ, имам 5 минути само, мляко за тяло! Кое бельо сега, кое бельо да облека? Aко сложа червеното с дантелите и банелите, толкоз ли съм го закъсала, баси, wсе едно на абитуриентски бал ще ходя?! Уф бе кво значение има кое бельо, не сме се виждали от почти месец, все му е едно какво ще сваля! Сутиен? Кой сутиен? Има три вида сутиени – 1. „Здрастииии”-сутиените; 2. “What you see is what you get”-сутиените и тези, които са за носете ако другите са за пране. Keep it real и слагам от втория вид, пък и все тая, нали сме се виждали голи вече. Готова съм. Само 3 минути закъснение. Хъррей.

Хъррей май ас. Няма го още.

15 минути по-късно още го няма.

Скука. Всеки момент ще дойде сигурно.

Дай все пак да сложа тая спирала на миглите. Бързам, нали ще звънне всеки момент, не мога да отворя със спирала на едното око, като циклоп.

30 минути по-късно. Няма го.

Да видим какво ново във фейсбук?

40 минути по-късно. Тоя се е удавил дейба. Сто про се е удавил в тоя душ, дето го взима от един час. Какво, по дяволите, прави един мъж, който няма крака за бръснене, няма коса, на която да слага шампоани, балсами, маски, не си слага спирала (поне аз не съм го виждала), има едни боксерки да нахлузва, не дилема като моята. Кво прави един час в тоя душ?

Да, и приятелите ми във фейсбук са озадачени. Тъкмо се заформя интересна дискусия и тоj идва. Все ще уцели момента, да беше се забавил още малко, да си довършим разговора.

Минали са два месеца от несбъднатите ми очаквания за разтърсващия секс, който съм чакала отпреди два месеца по-рано. Общо четири месеца гушкане, нежности, миличка си ми и ше ме обладават. Снижени, снижени, колко да са ми снижени очакванията.

Тоя мъж като влезна, начи, не просто влезна, той нахлу, и като ме грабна, вдигна, притисна на стената… Къде, какво…Диван ли беше, маса ли беше, под ли беше, нещо твърдо издумка. Чертичка, точка, хоризонт. Занулихме календара.

Той и сина ми се познават, но на следващата сутрин той реши да се представи официално. Приближава се към него, подава му ръка и казва: „Здравей, аз съм един-кой-си, приятно ми е.” Разочарована съм, че не му подава и визитка, отиваше на момента. Хлапето само го поглежда изпод вежди и го подминава.

На тръгване казва, че иска да се виждаме по-често. Само, ако може, понеже го завърта шайбата и изключва, да му напомням.

Ко рьечи?

Да ти напомням да се виждаме?

Не сме се виждали оттогава. След около месец той ми писа „целуната си”, а аз си помислих две неща. Първо, че той явно е във времева капсула, където липсата на контакт с някого повече от месец не значи нищо за отношенията ви. Второ, прави му се секс. И на мен, но вече не с него.

2 comments on “част V: pause/play/stop

  1. онлайн магазин за хранителни стоки
    януари 31, 2012

    Ма хич не ти блазя, ако животът ти е наистина такъв! Аз такива парчета като тоя не ги нося хич.

    Like

  2. Ina Киш Toteva
    февруари 2, 2012

    Аксиния – моля – издай книга. Веднагически :)!

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on февруари 19, 2012 by in Трисечна любов and tagged .

Навигация