Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Бъдещи ексхибиционистки разказват

Разговорът започва от това, че една приятелка ще позира да я рисуват гола. И продължи горе-долу така в следващите десетина минути:

Тя: Като е студено и не мога по парковете да се разкарвам гола…

Аз: По шлифер?

Тя: М, къв шлифер! По цициии!

Аз: Абе не бе! Якото е да си по шлифер и да го разтваряш от някой храст.

Тя: Хахаха! Искаш ли напролет да направим такава акция? Може даже да е проект с Червената къща! Имам концепция вече!

Аз: Ама с моите хората ще помислят, че съм момченце, такова, оперирано, без пишка…

Тя: Ми то и моите да не са големи!? Малки момченца гонят дядовците в парка! Трима с инфаркт!

Аз: Фандъкова слага камери, пази децата и дядовците, гейове подават жалба в КЗД!

Тя: Новината: Конвъртнати лесбийки отчаяно търсят мъже в борисовата!

Аз: АХАХАХХАХАХА! Горещо с Венета Райкова: поредната жертва на лесбийско изнасилване разказва!

Тя: Баща на 2 деца, фрезист в СКГТ, брутално насилен от немаскирана екс лесбийка…

Аз: с дилдо, нали?

Тя: Не се уточнява, от МВР казват, че е следствена тайна! Но цв. цв. ходи с бодигард отзад!

Аз: Шепочина! Млъкни! БъБъ коментира: „Имаме информация, че са станали лесбийки по време на тройната коалиция!“

Тя: ВМРО-БНД излиза със становище – върнете лесбийките, опазете българския мъж! Правят факелно шествие! Като факлите са видоизменени дилда, чиито главички горят! 

Аз: Вежди Рашидов открива останки на прабългарска лесбийка под хлебарница в Люлин…

Тя: …открити са скелети в поза 69, позицията на челюстите подсказва, че езиците има са били изплезени! Биохимичният анализ ги определи като жени между 30 и 40!

Аз: Мач на Левски-ЦСКА се изражда в масова оргия! За да се спаси, съдията сам крещи, че е педераст!

Тя: Божо Димитров прави храм Св. Сафо, тъй като очевидно България е дала лесбийките на света!

Аз: Фидосова разкрива: Надебелях след като тя ме заряза!!!!!…

Тя: …разкрива се и става министър на лесбийството!

Аз: Волен – Смених си пола, за да бъда с Капка!…

Тя: … Капка го зарязва и разкрива отдавнашната им връзка с госпожица Гаджева!

Аз: Димитър Стоянов – плод на еднополова любов!

Тя: Ебаси ще умра тук! Ще си направим тайна мафия…

Аз: … Нещо като ИРА, ама за бивши лесбийки по шлифер?

Тя: …ще има масови акции, ще почнат да арестуват всяка жена по шлифер!

Аз: Ще се срещаме тайно! В таванска квартира в Мусагеница…

Тя: Нееее! В Триъгълника! Лесбо срещите са само там, има такъв квартал – Триъгълника.

Аз: Мале…как не сме ходили още там бе? Виде ли са, затва я докарахме до мъже с тебе!

Тя: А, аз съм, бях на парти в едно читалище там…

И после разговорът продължи в друга посока. 

Ако на този текст сте се усмихнали, може да ви хареса и това.

2 comments on “Бъдещи ексхибиционистки разказват

  1. вихрен желязков
    ноември 21, 2012

    мушке не дразни гейовете с „остроумниченето си“.
    умни са! талантливи са! красиви са им децата! по-готино се чукат! по-свободни са! по-интелигентни! по-възпитани! по-отзивчиви! по-добри! по-интересни! по-атрактивни! по-… НАЙ!!!
    УРА за ГЕЙ ХОРАТА!
    Бъдете навсякъде!
    Бъдете себе си!
    Светът е НАШ!!!
    ГЕЙ ХОРА, ОБЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!!
    Единството прави силата!
    Не че не сме силни и могъщи и без това…

    Like

  2. Musha Busha
    ноември 21, 2012

    Първоначално усетих неистов сърбеж по фалангите на пръстите да ти отговоря, но на второ четене ме заля очевадната ирония и сарказъм на коментара ти. Тъй че, сполай ти!:)

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on януари 12, 2012 by in просто хрумки and tagged , .

Навигация