Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

В неделя сутринта

се случват най-невероятните спомени.

Историите долу са истински, само на авторката името го оставям …безименно.

[23:27:10] Безименната авторка: Уф
Положението е зле
Утре съм на работа, не ме свърта
Никаква самодисциплина.
[23:28:06] Musha-Busha: 🙂
от това ще боли главата много, усещам:)
[23:28:26] Безименната авторка: не бе, никъде няма да ходя
12 часа е
трябва да стана в 10
и да работя цял ден
[23:30:07] Musha-Busha: 1) не си лягаш изобщо
2) лягаш си призори и пиеш шепа алказелцер
3) налагаш си с воля да не излизаш
[23:30:32] Безименната авторка: Играя го почти всяка неделя
Излизам мъртва от пиано бара
Прибирам се вкъщи – душ, кафе, ред бул
и след това цял ден бач😉
Едни от най-добрите си интервюта съм правила така ;))
Неква неделя от този тип отивам на една среща в Парк – това на Шипка
И тогава бях с една кола дето се отваряше само вратата на шофьора – другата не можеше отвън, а само отвътре
И неделя – улицата празна, аз ужасно зле
И спирам така до едно дърво, че шофьорската врата не може да се отвори, ама закъснявам
и не мога
да се занимавам с глупости
излизам от другата врата
заключвам
[23:34:01] Musha-Busha: през прозореца?
ахахахаха
[23:34:09] Безименната авторка: и се усещам какво направих
минава ми срещата
и започвам да цъкам около колата
отключвам вратата на шофьора, провирам ръчичка и свалямстъклото
после решавам да вляза през него
но за да не изглежда нелепо, не знам по коя причина, реших, че е редно да говоря по телефона през това време
[23:35:14] Musha-Busha: БУАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХ
[23:35:15] Безименната авторка: за да е ей така – по-непринудено
:)))))))))
И си представи
аз се набирам като глист на буца
[23:35:28] Musha-Busha: сасайаЙАЙЙйЙйайайайайайаййахахахахаххахахаххаха
[23:35:34] Безименната авторка: и пъшкам по телефона, аз пъшкам и обяснявам какво правя
в тоя момент минава автобус
шофьорът на който намали
[няма такъв смях ;))
[23:37:18] Musha-Busha: да те гледа или да помага?:)
[23:37:31] Безименната авторка: да ме гледа бе🙂
после отидох при една женица и помолих да вкараме детето в колата за да отключи другата врата
аз залитам, кошмар
тя си взе детето и избяга
[23:38:41] Musha-Busha: абе ти паранормална ли си беееееееееее
[23:39:34] Безименната авторка: един чичо се сети да освободим колата от скорост през джама
бутнахме я
но беше адски кошмар :)))
друг такъв срамен случай имам
в който пак сме се осмъртили
да се прибираме
и хоп – полиция
часът е 7 в неделя
полицаите ме спират естествено
[23:41:03] Musha-Busha: ти пак си без глава, нали?
[23:41:06] Безименната авторка: и задават въпрос: пила ли сте?
аз: господин полицай, кой пие в 7 сутринта?!
:)))))))))))))))
Отговор: госпожице, не знам ама сте в насрещносто ;))))))))

[23:42:07] Безименната авторка: Трети случай
Та…  съм на гости на едни приятели
Поне половин кило уиски е минало преди да тръгна да си ходя
[23:43:25] Musha-Busha: през гърлото ти ли е минало?
[23:43:35] Безименната авторка: Мятам се на баба ти яга
и се засилвам по българия
карам със 120
и куки
на Хилтън
часът е 3 или 4
лято, прозорците свалени
Бичи Молоко🙂
Аз доволна
и си давам сметка, че тия спрат ли ме, а ще ме спрат за превишена скорост с 40 км отгоре карам, да не кажа 50…
та си казвам – спират ме, духам, нямам книжка
и в отчаянието си решавам, че нищо не ми пречи да пробвам нещо идиотско, така и така ще ям кура
затова решавам, че ще намаля рязко, ще бипкам и ще им помахам
и те докато се чудят откъде ме познават
аз ще съм си вече у нас :))))))))
Бия спирачки
намалям музиката
удрям клаксон, светлини и махам ;)))))))
тези ми помахаха
:)))))))))
[23:46:45] Musha-Busha: верно ли?:)
[23:46:46] Безименната авторка: аз си се прибрах
[23:46:48] Безименната авторка: да
[23:46:48] Musha-Busha: ВЕРНО ЛИ!??!?!!?
[23:46:51] Безименната авторка: имам книжка
[23:46:53] Musha-Busha: бах мааму!
[23:47:07] Безименната авторка: и съм ведра ;)))))
Да, винаги трябва да има реакция
колкото и неадекватна да е тя

6 comments on “В неделя сутринта

  1. ng_agi
    декември 19, 2010

    ХАХАХА, вицовете се раждат ей така!

    Like

  2. lonely soul
    декември 19, 2010

    🙂
    на фона на това ми хрумва да опиша един свой работоден…….и ако умората не ме беше претрепала, щях да го направя…………
    сигурно…………….

    Like

    • Musha Busha
      декември 19, 2010

      Ти си таксиджийка? Или КАТ-аджийка? Кажи ДААААААААААА:)

      Like

  3. lonely soul
    декември 21, 2010

    ДА-ДА!-(
    но и да бях, това надали е повод за телешки възторг! особено навръх Коледа, когато редно е да си милозлива към ближния!
    РЕАЛНО съм преуморена! измъчена до ужассс! страхотия!
    висшист, но какво от това!
    мога да използвам дипломата си например за забърсване на..сещай се кое място, където слънцето не свети!

    etcetera…………..

    Like

  4. lonely soul
    декември 23, 2010

    и джойнт нямам да се напуша до безпаметност………

    Like

  5. Pingback: Бъдещи ексхибиционистки разказват « Муша-Буша в пространството

Кажете си

Information

This entry was posted on декември 18, 2010 by in да си кажа....

Навигация