Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Да сбъднеш една мечта

Отвертка ми дай, бормашина, чук и пирони.

Има две неща, които наистина ме радват. Не чак до щастие, но искрено ме радват. Пълна кухня с … неща (роботи, пекарна, миксери, прибори, посуда) и инструменти.

Винаги съм искала да имам бормашина. В двете ми куфарчета с инструменти липсваха бормашината, флекса и ножовка. Обещах си бормашина за следващия рожден ден.

Все така става, че някаква дупка ми трябва. Дупки всякакви са ми необходими – в дърво, метал, стена… В нашата женска дружина друго се намира, особено работна ръка, но бормашина никой няма. Брат ми, който има бормашина, е много сложен за ангажиране, Драго може да дойде да дупчи точно, когато аз не съм си вкъщи. Така се стигна до моя извънреден рожден ден, в който реших да си взема някаква, стига да е до 100 лева и да може да пробие тухла.

В Бриколаж с копнеж гледах бормашините Bosch за 200-300 лева с обещание да си осиновя някоя и да се грижа добре за нея вбъдеще, в по-добри икономически години.

А дотогава – Skil, 550 вата, ударна, за метал, тухла, бетон и дърво. За поносимата сума от 69 лева.

Сега дупки вкъщи има всякакви. Имам дупки без предназначение. Имам и пробни дупки, с объркана бургия или не точно тоя дюбел.

Обаче имам и първите си 4 дупки в пиедестала на бормашинната пробивна дейност – фаянсова плочка! Има си чалъм как да не пукнеш плочката, особено като трябва да пробиеш 4 дупки в една и съща плочка, за да окачиш стенно огледало.

Както и други неща в живота, всичко става с усет, с бормашината трябва да се слеете в едно и да усещаш бургията като част от ръката си:)

P.S. Без да включвате бормашината, с няколко оборота на ръка правите малка дупка с бургията, за да пробиете гланца и да маркирате къде да пробива бургията. После включвате на нормален режим и малко, след като бургията е пробила самата плочка, сменяте на ударен режим и пробивате нататък, докъдето ви стигнат мечтите! Ако направите цялото упражнение наведнъж, дупката става супер чиста и не се напукват дори краищата й.

3 comments on “Да сбъднеш една мечта

  1. Вени
    септември 23, 2010

    Честито!
    Аз, тооолкова отдаавна си мечтая да имам винтовер.
    Мислех си, че съм единствената жена, която иска да й подарят такова нещо именно за рожденият ден. 🙂

    Like

  2. Апостол Апостолов
    септември 24, 2010

    И майката по- често споменавайте! Тогава всичко ви идва по- лесно отръки.

    Like

  3. Pingback: Да сбъднеш една мечта

Кажете си

Information

This entry was posted on септември 23, 2010 by in да си кажа....

Навигация