Муша-Буша в собствен сос, добро и зло, в здраве и болест, в dial-up и оптичен интернет, в и извън времето, внапредвид и деЦки от НОЙ

Ако еволюцията на човека беше приключила, майките нямаше да са само с две ръце.

Body art II

Без нито една мога, но само с една не.

Всичко започна с това...

...и продължи с името на сина ми

Poison Ivy, so totally me

Boom!

И приключи тук. Засега.

9 comments on “Body art II

  1. Longanlon
    юли 25, 2010

    все още тая по гръбнака е единствената която ме кефи 🙂

    Like

  2. Musha Busha
    юли 25, 2010

    Защото не знаеш шестата какъв арт ще бъде!:)

    Like

  3. *
    юли 25, 2010

    Мен пък ме грабна годежният пръстен!
    Как да не ти се завие свят от внезапен прилив на чувства…:(

    Like

  4. vihrena
    юли 26, 2010

    хахахааааа, мечката с пищова е едно от най-яките и несвързани неща, които съм виждала напоследък! „адски много кефи“, както се казва :))) направо те кара да я почешкаш по коремчето :)))

    Like

  5. altair
    юли 26, 2010

    готини татуси 🙂 това ОМ и аз си го имам, ама на друго място 😉

    и не мога да се сдържа да не вметна, че се надявам, че внимаваш къде и как ги правиш татусите… че при мене заразяването с хепатит С е много вероятно от това да е…

    Like

  6. Musha Busha
    юли 26, 2010

    altair, аз съм споко с моя татуист – всичко е стерилно и чисто, отваря го пред мен. Миналата година той ми направи предните две, първата ми я прави

    Like

  7. ule
    юли 30, 2010

    Рооозооовоооооооо :Р

    Like

  8. Pingback: Body art II

Кажете си

Information

This entry was posted on юли 25, 2010 by in да си кажа....

Навигация

