Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Удар в главата – здраве за жената

С бой, рани и излекуване започнах преди около два месеца.

Два месеца по-късно:

  • съм с 6 килограма по-слаба
  • оказа се, че имам мускули под престилката от бременния ми преди две години корем
  • насинените кокалчета на ръцете вече не ми правят впечатление
  • както и болката в носа няколко пъти
  • уча се да владея силата на удара си, след като няколко спаринг-партньори се оплакаха
  • имам уникални ескиважи, с които не само се избягва удар, а направо картечников отстрел
  • се смея, когато съм в ринга и когато ме ударят.

Няма да разводнявам текста с милозливи излияния как се чувствам от тренировките.

За да тренирам ММА, в който няма правила, първо трябва да овладея муай-тай, а за да мога да се състезавам по муай-тай, в който са разрешени удари, дори когато си паднал, трябва да можеш да играеш с краката – кик-бокс. Сега съм на първа линия – бокс и редовни тренировки на краката.

Про БГ са направили репортаж за женския бокс в СК „Бастет“, където тренирах някога.

8 comments on “Удар в главата – здраве за жената

  1. bendyourcircuit
    април 26, 2010

    Ее, супер, че не си се отказала! Муай тай тай вече е друго нещо, една колежка тренира от доста време и дори ходи на състезания. Но и тук (в Германия) нямаш пълна свобода, защото някои удари са забранени (в главата примерно). Иначе гледахме на запис състезания в Азия… Доста зъл спорт🙂

    Like

  2. Ari
    април 26, 2010

    супер🙂
    аз смятам да се записвам на кикбокс там, но изчаквам да се стабилизирам мааалко още финансово /мноу лош студентски живот…добре че остават 2 месеца само/

    и една тайна – ходих веднъж да гледам тренировка в Бастет и да си поговоря с треньорката, и ти беше там, видях те ин познах от блога ти; обаче такъв страшен срам ме хвана, че изобщо не посмях да кажа ‘здрасти’…:)))))

    Like

  3. симона
    април 26, 2010

    Какво стана с цигарите се питам аз.

    Like

  4. Musha Busha
    април 26, 2010

    Симона, имаш ли огънче?

    Like

  5. симона
    април 27, 2010

    Определено ДА. Напоследък тичам (ходя) и си мислех, че редовното спортуване със сигурност ще помогне за отърваването от вредните навици. Ми то аз след 200 метра мога да легна и да си умра. Но в запушени, сумрачни помещения съм способна на километри подскачане и забавни движения с ръцете и краката. Та се чудех дали спорта наистина помага – можеш ли да спортуваш и да пушиш или двете са абсолютно несъвместими.

    Like

  6. Musha Busha
    април 27, 2010

    Можеш, разбира се, всичко можеш, стига да искаш. Най-сладка е бирата след тренировка примерно.

    Like

  7. На мен сумай (мръсно сумо в партер) по ми допада, подходящо е за телосложението ми :)) Браво за бокса, истински амазонки сте – Сарматия гърците са я наричали страната на жените :))

    Like

  8. П.С. И добре, че някои удари са забранени, че без време ще влезете в затвора

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on април 25, 2010 by in бокс and tagged .

Навигация