Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Айде беж!

Ок, това е текст за всеки, може да е който и да е.

Правиш си, каквото си правиш там и идва някоя, ей така, от нищото.

И почва: „Доообрееее, ко ста’а, мацко?”

А ти: „Молиф?”

А тя пак: „Да ти запиша телефона искам.”

А ти: „Няма да стане, дори и след милион години, мноо си зле, молим ти се, остави ме на мира.”

Отиваш в някъв бар една нощ.

Седи там на бара няква.

Спотва те като ястреб птичка.

Нещо не те грабва картинката отблизо, бегом наобратно.

Идва тя, обаче, и ти вика: „Ако настояваш, ще пия бяло мартини.”

„Сори, бейби, ама не си хубава картинка.”

Не можеш да избягаш, нито да се скриеш.

Отчаяно опитваш да намериш любезни думи да им кажеш

просто се махни от лицето ми, остави ме на мира.

И не, няма да ти дам номера си.

„Защо?”

Защото си изгубих телефона.

Или, да, всъщност, бременна съм, ще раждам след около шест месеца, затова…мдам.

„Позната ми е тая физиономия…”, казваш, докато гледаш как й се смачква надеждата, докато се приближава.

„Почва се”, допълваш, „рутинната проверка. Ако мине.”

„Хей, окей ли си, бейби? Много си кротка, а как се казваш?”

Поглеждаш си в чантата, вадиш си цигара, опитваш се да се измъкнеш, но нямаш запалка.

„Ето ти огън”, казва другата и ти подава.

„Как да ти кажа, просто нямам време за това”, казваш.

Махай се, остави ме на мира!

Глупава ли си или просто мислиш бавно?

Тръгвай си, не бях ли ясна?

Няма да стане.

Не и след милион години.

Няма да стане. ‘Щот ми изгоря къщата,

‘Щото имам херпес, не, сифилис имам!

Айде беж, кръгом!

За меломаните, Лили Алън, Can’t Knock ‘Em Out.

Кажете си

Information

This entry was posted on април 20, 2010 by in просто хрумки.

Навигация