Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Няма проблем (стига да е тройка и без гейове)

Много сме освободени. Приемаме тройките и груповия секс с една весела усмивка, заучена още от детската градина, когато чуехме думата „пишка“. Преди няколко дни пък ме нарекоха „тесногръда“, защото заявих, че ми се струва лицемерно да се жениш, след като още в началото ще изневеряваш. Да, с всичко това няма проблем. В същото време да си гей все още е мръсно занимание. По-мръсно от изневярата, по-скандално от оргия. Те са „различни“, а аз като чуя тази дума и настръхвам, все едно съм в компания на кадри на НАТФИЗ.


И така, ето една сесия на фотографа Джеф Шенг, посветена на хомосексуалните в американската армия. Лицата им не се виждат, закрити са сякаш случайно или просто изрязани от кадъра. Името й е “Don’t Ask, Don’t Tell” и на мен лично ми помага да ме залее вълна от недоволство. Как може. Какво толкова?

via Glowfish Inside.

One comment on “Няма проблем (стига да е тройка и без гейове)

  1. hkoparanov
    март 19, 2010

    “Don’t Ask, Don’t Tell” беше доскоро (доколкото знам Обама искаше да я отмени) официална политика в американската армия – няма проблем да си гей и да служиш в армията, стига да не казваш, че си гей. И съответно никой никъде не те пита за сексуалната ориентация.
    На пръв поглед това звучи като равноправие, че и гей могат да служат в армията, но всъщност е супер дискриминационно. И звучи като „нямаме нищо против любовта, ама да го правят в закрити помещения“

    Like

Кажете си

Навигация