Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Къде са жените?

Миналата година март е бил натоварен месец, като си гледам архивите. На Масларова „клетите създания“, следваните от Дончев с „Нямах предвид гейовете“ във вечния дебат за еднополовите бракове и децата на еднополовите двойки, после „Темата на Нова“ с „Всичко за майка ми“, и семейният натюрморт с „Пък аз на 8 март“.

It's not about being a winner. It's about being a champion.

След като вдигнах олелия до небето на 8ми март тази година отново ще набутат жената обратно в кухнята, след десетилетия борба за независимост, за свободата на жената от кухненските окови на същество, родено да готви и ражда,  и организаторите от Ресурсен център за жени „Билитис“ промениха формата, така че да може и по друг начин да се изявят участниците, се оказа, че аз и жена ми … готвихме. АЗ?! Готвих. Торта. Направихме торта от три блата с шоколад и мус и плодове във формата на женския символ. Деси е много добра в кухнята, аз съм добра в управлението на хора и ресурси и затова се извинявам на конкурентите, които неволно се оказаха в позиция на бъркане на моя мус или рязане на бананите за тортата, или подаване на разни неща и прочие. Извинявам се и за пръските шоколад по дрехите на зяпачите. Миксерите днес не са като миксерите едно време. Един вид, може да се каже, че нашата торта е била колективен успех, защото в направата й участваше и конкуренцията. Наслада за вкуса и очите, нашата торта сподели първото място с тази на две други момичета.

За да ми е „пълноценен“ осмомартенския феминизъм, не само ме накараха  да готвя, но и ме завлякоха в … Биад. Аз, с тениската и боксьорските гащи под дънките от тренировката, в Биад. Боже. 1994 година ще да е било. На екзистенциалния въпрос „Къде са женичките?“ Биад даде snap-shot отговор още от входа. Женички, гимнастички, по цвички, с гърдички, мутреси, принцеси, баронеси и други там -еси, -еси. И повечето от Люлин, както стана ясно после.

Та честит празник на всички, които го празнуват, протестират срещу него, радват му се, мразят го или го подминават.

One comment on “Къде са жените?

  1. longanlon
    март 10, 2010

    хъхъхъ Биад от ’94, с дансинга от нерендосани дъски…

    класика

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on март 10, 2010 by in да си кажа... and tagged , , .

Навигация