Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Първият ми личен сайт

Случайно си спомних за него.

http://mushi.hit.bg/

Олеле.

Преди десет години.

Още помня вечерта, когато направихме двете снимки. Или поне, отчасти.

P.S. Това е една година, преди да срещна жената, с която имах достатъчно интересна връзка, че да се намирам по-лесно в Google. Абстрахирам се от английския си тогава (I and my happy shiny family of too kitties live on Cherry tree.), но обърнете внимание на следното, съдбовно както се оказа впоследствие, изречение – „Yesterday my mom weaned me from saying ‘faggot’ instead of ‘gay'“. (предполагам съм искала да кажа, че вчера майка ми ме е отучила или ми се е карала, че казвам „обратен“ вместо „гей“). Ти да видиш.

One comment on “Първият ми личен сайт

  1. Дарина
    януари 23, 2010

    Олеле!🙂

    А аз ако трябва да отучвам всички около мене да казват „обратен“ (понякога и по-лошо)… голямо отучване ще падне.
    http://tilia-tomentosa.livejournal.com/143140.html

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on януари 20, 2010 by in да си кажа....

Навигация