Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Намерете ми работа (със заплата този път)

От 4ти февруари съм свободна и безработна. Имам куп ангажименти, но са все свързани с каузи, които не ми плащат сметките и не купуват на детето манджата. Или поне, не напълно.

Затова, всичко е във Вашите ръце.

Намерете ми работа.

Ето най-важното, с което съм се занимавала професионално.

Имам шестгодишен професонален опит в областта на човешките права, ЛГБТ и социалната справедливост, в това число и работа с национални и международни организации. Това сигурно вече го знаете.

Сегашната ми позиция е Координатор проекти и администрация и обхваща подготовката и организацията на годишната ни конференция, в която участват 300 делегати от цял свят, отговарям за кореспонденцията, логистиката и информацията, свързана с всички организационни събития, както и за ежедневната дейност на административния и финансов отдел. Моя отговорност е и за събирането на информацията и отчитането по проекти според изискванията на ЕК (всеки, който работи по проект на ЕК последната година, знае за какво става дума – Комисията си промени отчетните правила преди година и половина и сегашните внесоха съществен смут в получателите на грантове. Много съм горда, че създадох матрица, която събира и прави отчета почти автоматично!).

Предишната ми позиция беше Мениджър Комуникации и информация. Изготвях прес мониторинг и медийни анализи и доклади, комуникирах си с членовете на организацията и организирах събития.

Тази ми работа се застъпи с най-публичната и с която все още се свързва името ми: Изпълнителен директор на БГО Джемини. Отговарях за развитието и изпълнението на управленската система на организацията, организирах дейността й, част от задълженията ми беше назначаването и ръководенето на служителите. Подготвянето на проекти за финансиране и изготвяне на годишната работна програма на организацията също бяха мои задачи. Естествено, всичко това върви ръка за ръка и с финансово управление и прилежащите счетоводни и финансови отчети.

Преди Джемини, се квалифицирах като одитор на системи за управление на качеството. Тогава работех в една от най-големите сертификационни корпорации в света. Работата ми обхващаше от чисто административна поддръжка на офиса, през директни продажби до целия сертификационен процес. Правех и ежедневния график на одиторите и консултантите и потвърждавах документацията, която съпътства всеки одит. Преквалификацията и международната акредитация на одиторите също бяха мои задължения.

Да обобщим. Имам много силен мениджърски опит и като нрав съм много издръжлива. По-горе са по-важните работни позиции от автобиографията ми, но не всички. Имам много обхширно портфолио и умения, които се адаптират към различна работна среда. Добре работя с различни хора и съм много добра в разпределяне на задачи, в това число и моите, и балансирането между силни и слаби страни в екипа ни. Говоря английски идеално, разбирам руски, но по-трудно говоря. Разбирам говорим френски, но не мога да говоря. Работила съм и като дизайнер и мога да правя и предпечатна подготовка. Минала съм много квалификационни курсове и обучения и съм акредитиран лектор. Много ме бива в преговорите. Имам отлична компютърна грамотност, наистина отлична, особено за работа с MS Office. Много добре се справям с работа в стресови ситуации и добре приоритизирам между спешно и важно. Вземането на решения е част от характера ми, за добро или лошо.

Любопитна съм към всякакви работни предложения, затова няма да изброявам в каква сфера искам да  работя. Няма да пиша и очаквано заплащане за работата, защото никой не работи само за пари, нали така? Всичко е въпрос на преговори. Ще ви казвам къде съм кандидатствала и какво са ми отговорили.

Е, топката е във Вашето поле. Не ме оставяйте безработна. Намерете ми работа:)

3 comments on “Намерете ми работа (със заплата този път)

  1. nebuu
    януари 18, 2010

    Ние сме добри в подкрепата… от разстояние. като стане дума за директни действия, всеки заглъхва.. Както се и случва, доколкото виждам😉

    Like

  2. Aksinia
    януари 18, 2010

    Vsashtnost greshish:) procheti texta mi „…s prodaljenie“, tam pisah kolko mnogo hora pomognaha. Donyakyde po syshtata prichina publikuvah i tozi i otnovo mi pisaha nyakolko choveka s oferti:) Kakto i az, taka i ti tryabva da se nauchim da imame vyara v horata poveche.

    Like

  3. Musha Busha
    януари 20, 2010

    Ъпдейт. Предложиха ми една позиция, за която не отговарях по един параграф. Иначе беше забавно като аргументация защо препоръчват моето име – „иди там в Човешки ресурси, да знам, че ще ми вдигнат заплатата“. Втората, която ми препоръчаха, беше по-подходяща за профила на жена ми, така че тя кандидатства. Третата, която ми пратихте, беше перфектната работа за мен. Ще видим дали ще е все още толкова перфектна на интервюто (чакам отговор в следващите две седмици). Изненадващо, шефката ми предложи да кандидатствам за нейната позиция в друга организация срещу заплатата от 2800 евра на месец, но се отказах, защото вече направих плановете за връщане в София.

    Давайте още:) И благодаря!

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on януари 18, 2010 by in работа and tagged , .

Навигация