Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Пилците се броят наесен

Или на 6ти декември, в моя случай. Да калкулираме сега:

В Брюксел работя с 12 души и 10 човека в Управителния съвет. Отделно от колегите ми, познавам още 2 човека. В Малта познавам 23. За останалите ЕС държави грубо ги пишем около десетина на държава, приблизително 500 човека (25 държави Х 20 души от всяка), все пак това ми е работата, така че цифрата е реалистична. В България работех през годините ми в Джемини със средно 5 човека Управителен съвет (с промените, да кажем приблизително 15), членовете на Джемини, аз лично познавам всеки от тях, са 90 и нещо. Да сложим грубо хората, с които съм работила в България в последните 5 години и сме в приятелски отношения – да речем още към стотина и нещо. В София имам горе долу около 30-тина добри близки приятели, от типа, на които можеш да се обадиш в 3 през нощта и които ще споделят с теб най-хубавите и най-лошите ти моменти и ще ти купят хляб, когато нямаш пари. Във Фейсбук имам 159 приятели. Няма да слагам тук цифра за гейовете и лесбийки, транссексуални, интерсексуални и бисексуални, които познавам в България, за да не чета после в някой жълт парцал колко наброява българското ЛГБТ движение. Да кажем, че са … много. Няма да казвам и колко бивши връзки имам, много-малко-достатъчно, но ги броим наум за кюпа.

Дотук сметката е около няколкостотин, като няма да слагаме тук ЛГБТ хората, които познавам, на които съм помогнала или са ми помогнали, да не стават спекулации.

Малко преди рождения си ден писах за годишнините, които все изпусках по някаква причина. Сергей и Деси ми организираха парти-изненада в съботната вечер за рождения ден.

Партито-изненада беше наистина голяма изненада.

29-тата ми година беше скапана от всякъде. Затова, възнамерявам да остана още една година на 29, да й дам шанс да се поправи, един вид. Ако ми хареса, мисля да започна обратно броене. Доколкото помня, 27-та ми година беше супер куул. За догодина, 6 декември 2010, си пожелавам на партито за рождения ми ден да дойде поне един човек.

Кажете си

Information

This entry was posted on декември 12, 2009 by in да си кажа....

Навигация