Муша-Буша в собствен сос, добро и зло, в здраве и болест, в dial-up и оптичен интернет, в и извън времето, внапредвид и деЦки от НОЙ

Ако еволюцията на човека беше приключила, майките нямаше да са само с две ръце.

Пожелавам си

Когато навършвах 15 години, не помня къде съм била и какво съм правила на рождения си ден. Има две вероятности. Майка ми е ангажирала ума ми с важна домакинска работа – премести бурканите от този рафт на онзи, или съм се спасявала някъде от поредния пуловер за подарък, с три размера по-голям.

Двадесетият си рожден ден, мисля, го прекарах във Варна. Май тогава бях с Павел, но ако той чете и бъркам годините, да си каже. Нямам спомени какво е било. Да ме извинява Павел, ама сигурно е било скучно. По спомени май пътувах тогава за Варна с автобуса… или се бъркам?…

Като наближи 25-тия ми рожден ден, с тогавашната ми партньорка запланирахме голямо парти. Мислехме да поканим всички, които познавам(е) и се чудехме Ялта дали ще ни събере за едно такова голямо парти.

25-тият ми рожден ден знам със сигурност как го изкарах. В офиса (на Джемини). Имаше пак някаква лудница и бяхме цяла тумба в офиса и просто никой нямаше време за моя рожден ден, най-вече аз. Прибрахме се след полунощ с Петрова вкъщи, смачкани от умора с обещанието да вдигнем голям купон вбъдеще.

Вбъдеще мина и замина, но на следващата година, когато тя ставаше на 25, планирахме моето малко скромно парти за 25-тия ми рожден ден (от миналата година) с 2000 души да го направим за нейния юбилей.

Не съм съвсем сигурна какво стана тогава. Мисля, че скъсахме и не се получи партито. Опитах се да организирам нещо, което при други обстоятелства щеше да е забавно, но не и тогава. Ходихме на картинг и после в един вегетариански ресторант с неколцина приятели (е, някои от тях вече не са „приятели“).

Миналата година си казах, че следващия рожден ден вече ще го отпразнувам както трябва, за компенсация на всички изпуснати х5 досега. Между другото, миналата година рождения ми ден беше пълен кошмар, от всяка гледна точка. Нарочно и заради него реших, че 6 декември 2009 ще е ууууааааауууу!

6 декември е след две седмици. Навършвам 30, колкото и да не им се вярва на някои хора (така е, човек и добре да си играе в пясъчника, един ден пораства и се сбръчква и става сериозен и трябва да носи поли на нивото на коленете вече и не може да ходи по потник без сутиен, щот’ не му отива вече на възрастта!). Замислях голямо парти с повечето ми познати и приятели (и бивши жени аф корс!:), толкова сериозно го замислях, че осъзнах, че в последните две седмици само тази мисъл ме спира да не хвърля телбода по колежките ми мадмоазел и мадам. Но докато си планирах и бленувах, така се получи последния месец, че се оказах без пукната пара за парти. Криво ми е определено. Меко казано ми е криво.

Затова си пожелавам – НЯКОЙ ден, без значение дали е юбилеен или какъвто и да е там, който и да е мой следващ рожден ден да си го върне тъпкано за предишните неосъществени четири!

4 comments on “Пожелавам си

  1. longanlon
    ноември 21, 2009

    хех, ти си ми била връстничка 🙂

    чрд

    Like

  2. Дарина
    ноември 22, 2009

    Хей, аз ще стана на 37 през декември и още се обличам „неподобаващо за възрастта си“. 😉 Мисля да поканя две приятелки на гости и това ще е. А, и да приемам поздравления от цялата ми любима международна гей компания по интернет. 🙂

    Не тъгувай, можеш да направиш купон и когато нямаш рожден ден.

    Like

  3. Musha Busha
    декември 16, 2009

    Дарина, честит рожден ден! Виждам, че не си оставила мегдан за пожелания, защото каквото си поискала, си го правила или поне даваш повод за размисъл на останалите жени преди и след 37-те:) Бъди здрава и силна, не губи поглед от това, което си и пътя, по който вървиш! Успех!

    Like

  4. Дарина
    декември 16, 2009

    🙂 🙂 🙂

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on ноември 21, 2009 by in да си кажа... and tagged , .

Навигация