Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Mоля стискайте палци-updated

EPpassПаметен ден. Първият ми пас за Европейския Парламент! Макар и с объркано име, все пак:)

Считано от днес до вторник, моля стискайте палци да заменя този пас с permanent accreditation badge. Познавам някои от останалите 5 най-добри в Европа. Конкуренцията е УЖАСНО силна! Само се надявам с моя късмет да не съм the second best 🙂 Дори да не ми предложат позицията, хей, да си един от шестимата най-добри за Европа е повече от признание и чест!:)

Update: Благодаря за палците. За втори път ми се случва за работа, която искам, да съм the second best. Shit. Shit. Shit. Говорихме половин час колко отлична автобиография имам, колко отличен опит съм натрупала, какъв невероятно отличен личностен профил имам, колко отличителни са силните ми страни и … пак не ми стана ясно като съм толкова отлична, защо съм вторият най-добър кандидат. Допреди малко пихме бира с една приятелка тук, като превантивна мярка, преди да ми е станало кофти и тя ми каза нещо, което ме накара да приема ситуацията по-философски. Първо, когато става дума за парламент, нещата не се решават от един човек – винаги има партийни интереси, или обещана позиция, или това, което конкретния депутат търси може да не съвпада с профила на комитета или партийната група. Звучи лаишки наивно, но за тази вечер дава резултат и ми е по-малко кофти. Второто, което ми каза е че е била втория най-добър кандидат за позиция Х (няма сега да казвам коя е). Аз познавам първия най-добър, който действително получи работата. Месеци след това целия офис там бяха вдигнали ръце от него и той беше уволнен, защото беше пълен лумпен. Интересно стечение на обстоятелствата:) Както и да е, опитвам се да погледа философски на кофти стеклите се обстоятелства и да гледам напред. Благодаря на всички коментари, мейли и обаждания за подкрепа, с толкова много поддръжници ще се замисля за политическа кариера:)

7 comments on “Mоля стискайте палци-updated

  1. Wynche
    октомври 2, 2009

    Стискаме! 🙂

    Like

  2. Руми
    октомври 3, 2009

    успех! ще чакам да се похвалиш!

    Like

  3. Дарина
    октомври 4, 2009

    Стискам палци! 🙂

    Like

  4. Ани
    октомври 4, 2009

    Не се съмнявам, Акси!!!!Ще успееш!:)))Абсолютно сигурна съм!

    Like

  5. tony
    октомври 5, 2009

    късмет ти желая 🙂

    Like

  6. woland69
    октомври 6, 2009

    Прекрасното ни момиче е номер едно, каквото и решение да са взели.

    Like

  7. nordreamer
    октомври 11, 2009

    Ти можеш!

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on октомври 2, 2009 by in да си кажа..., работа and tagged , , .

Навигация