Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Внимавай кого мразиш

From: Antoaneta Aneva
Date: 2009/8/13
Subject: Fame cards GEMINI
To: office@bgogemini.org

Здравейте,

Beware_who_you_hate_by_JoojiaПреди време попаднах на ваша картичка, издадена от Джемини и Fame cards. На картичката пише Внимавай кого мразиш. Доста впечатляващо. Не съм гей, но винаги съм приемала много добре различните хора. Опитвам се да науча на това и моите деца. Дъщеря ми видя тази картичка и се вдъхнови да я прерисува. Прилагам и рисунката. Надявам се да ви хареса 🙂

Сега се оказа, че една моя приятелка е гей. Много ми се иска да и подаря такава картичка. А дъщеря ми не би искала да се раздели с тази, която вече си имаме. Моля ви, кажете ми как и откъде бих могла да намеря същата картичка?

Не успях да се свържа с вашия телефон 987 68 72, затова ви пиша. Може да се свържете с мен на мобилния ми телефон: **********

Благодаря ви предварително за съдействието.

Поздрави и успех,

Тони

One comment on “Внимавай кого мразиш

  1. Тони
    септември 9, 2009

    Привет,
    Всъщност рисунката на дъщеря ми може да видите по-добре и тук: http://joojia.deviantart.com/art/Beware-who-you-hate-130429711.
    Благодаря, mushabusha 🙂

    Like

Кажете си

Навигация