Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Body art като за начало

С долуизложените татуси отпразнувахме началото на нашия нов живот с жена ми. Красивата фея на шията на жена ми е супер цветна и миловидна, също като нея. На дясната си ръка добавих името на сина ни Максим към предната си татуировка (която направихме заедно с предишната ми жена). Голямото размазано петно е татуировката на гърба ми, която, според татуиста ми е бръшлян, а според един приятел – плетеница косми:) На мен ми харесва, поне когато успявам да я видя в отражението на огледалото. Като се върна до София скоро за отпуската си, мисля да допълня колекцията с още няколко символични. (Заб. според мен има два подхода към татусите – красив body art и/или отбелязване на символични събития или хора в живота ти. За себе си аз лично съм избрала по-скоро втория вариант.)

IMG_0051

IMG_0056

IMG_0054

IMG_0060

2 comments on “Body art като за начало

  1. longanlon
    август 14, 2009

    hot…

    Like

  2. Дарина
    август 17, 2009

    Мисля, че все пак е бръшлян. 🙂

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on август 12, 2009 by in просто хрумки and tagged , , .

Навигация