Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Нещо като за ваканция

Е как така стана вече август?!?!?! Онзи ден валеше и марширувахме (е, някои да, други не) на 1-вомайска манифестация, а вече дошъл летния rush hour.

Не ми се очертава лятна ваканция и Мохито на плажа под чадъра. Завиждам на всеки, който сега потъва в блаженство на някой плаж, някъде. Ето Ви нещо за зяпане.

malchikgay ме зарадва (отново!) с интересни текстове. Препоръчвам горещо БифобияАз рекламирамЛечение, но всичко, останало, изписано от malchikgay (особено през юли) също си заслужава.

Гледайте, не, ГЛЕДАЙТЕБруно„! На ЛГБТ хората препоръчвам да влязат в киносалона с предварителна нагласа да не се обиждат, а на хетеросексуалните – не напасвайте сцените с реалния живот, няма такова нещо. Филмът е страхотно риалити и не е пародия само в гей-сферата, а за (почти) всеки аспект от живота.

Хари Потър, акнето му и Нечистокръвния принц (Внимание: препратката към линка разкрива сюжета на филма).

What happened, Joanne Rowling?! Може би съм твърде свикнала с колекцията от предишни Хари-Потъровските филми и затова за този се чудя дали има място до останалите. В края на филма ме преследваше усещането, че гледам „Титаник“… Отново и отново…

Много, много горещо препоръчвам да гледате Съмнения (Doubt).  Мерил Стрийп отдавна не може да ме изненада, а само да ме очарова с таланта си. След „Дяволът носи Прада“ (ауч!), където просто ми спираше дъха, в „Съмнения“ Мерил Стрийп, както и колегите й, са просто невероятни! Актьорите наистина играят с очите си, лицата си, с мълчанието си. Гледах филма два пъти и в двата случая стигах до различни заключения. Ако не сте го гледали, направете го, веднага. Това е must-see филм.

Друг път ще препоръчам и книжки. В последно време около мен е като тийн-библиотека с разни Затъмнения, Помрачавания, Заник и Утрин и други Умопомрачения, а има толкова много смислени книги за четене… Специално за Светльо, ето ти нещо за зяпане и на теб:)

2 comments on “Нещо като за ваканция

  1. Светльо
    юли 27, 2009

    Бога ми, това последното що за гавра беше😀 Нещо похватите на Саша Коен май се разпространяват.

    Like

  2. Аз
    юли 29, 2009

    Въй, след тези тежки комплименти просто не знам какво да кажа. Искрено и от сърце благодаря!

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on юли 27, 2009 by in просто хрумки and tagged , , , , , , .

Навигация