Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Една модерна любовна история

Илиян, който е на 8 и е страхотно умно и възпитано хлапе, изпратил следната бележка на съученичката си Дани, първата му любов:

На Дани от Илиянчо ст.

Едно време на подобни атаки с моите съученички се фръцвахме, бягахме изчервени или пък го набивахме.

Дани е ново поколение. Тя отговорила следното:

От Дани на Илиянчо-барабанчо.

Майката на Илиянчо-барабанчо намерила смачканата бележка, скрита като трофей в раницата на сияещия си син. Love is in the air…

5 comments on “Една модерна любовна история

  1. Пътева
    май 30, 2009

    Beautiful!

    Like

  2. Дарина
    май 30, 2009

    А мене момчетата в основното училище само ме щипеха и ме замеряха с хартиени топчета, издухани през тръбички. Не е честно. 🙂

    Like

  3. Musha Busha
    май 30, 2009

    До трети клас на мен ми дърпаха корделите и плитките, от 4 до 7 после ги гонехме по коридорите и ги пердашехме, щото са калпазани, а от 8 клас най-доброте ми приятели бяха момчета. Свалките в училище са толкова смешни, изнервящи и наивни, че чак ме изпълва с носталгия…

    Like

  4. Дарина
    май 30, 2009

    Спомням си още как момчетата в основното у-ще ни вдигаха полите, за да ни видят „белите гащи“, а ние си обувахме отгоре шортите за физическото, които бяха същата работа, само че тъмносини, и си мислехме, че нещо сме постигнали. 🙂
    А в гимназията един мой съученик, който ме харесваше, ми казваше с една особено неприятна интонация „Даре,късаш ми сърцето“, а аз му отговарвах „ще ти скъсам ушите“. Веднъж дори така ме ядоса, че го подгоних да го бия с тетрадката по главата, а иначе бях много кротка. А с този, в когото бях влюбена в гимназията, не си говорехме… той и сега леко се стряска, когато ме срещне, и не знам с какво съм толкова страшна. 🙂

    Like

  5. Девойката
    юни 4, 2009

    Толкова е красиво! :)))
    Нищо, че не успях да разчета всичко. :)))
    Сладури!

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on май 30, 2009 by in просто хрумки.

Навигация