Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Напомням: Белослава в ID Club

Белослава в L Word Party

Повече инфо четете тук.

30 comments on “Напомням: Белослава в ID Club

  1. vihrena
    март 26, 2009

    Ако не сте разбрали, Белослава се разболя. Скорошно оздравяване й желая. Междувременно мениджмънтът на въпросното заведение изглеждаше здрав и зададох няколко достатъчно любезни въпроса. Отговорите обаче не бяха нито любезни, нито адекватни, нито пък допустими като отношение към клиент в нормално заведение в нормална държава.
    Най-тъпото беше, че между 20.00 и 20.30 ч. се обадих на телефона от флайъра да питам:
    1. трябва ли да имам резервация? отг.: не. (впоследствие всички маси са резервирани, стоим на бара, ОК)
    2. има ли дрескод за партито? отг: анцуг… не е препоръчително. (имам чувство за хумор, както и за вкус, благодаря)
    3. Информативно, в колко часа ще започне да пее Белослава? отг: 12.30-1.00
    Не знам доколко насериозно възприемат флайърите си, но клиентите си – не до там. Нямаше такова нещо като „свободен вход от 21.00 до 22.30, изобщо.
    Не ми е за 5те лева.
    в 1.30 Елза започна да се обяснява колко добра певица всъщност е ДЕСИслава и че нищо не сме изгубили.
    Няма да предавам в подробности разговора си с управителя и оправданията му как с 2000лв. оборот трябвало да плати 5000лв. хонорар и как за 24 часа не може едно изречение да излезе на уебсайта му, като например: „Уважаеми клиенти, звездата на вечерта се разболя, ангажирали сме друга певица за ваше забавление, заповядайте на парти с ДЕСИслава“. Даже май повече публика щеше да има за нея.
    Не, до след полунощ ние чакахме джаз и много хора си тръгнаха, защото им писна и бяха подочули слухове.
    Ами как да ти е повече оборотът, уважаеми, като лъжеш хората!
    Накрая аз бях виновна, че не се забавлявам на „също толкова добрата“ певица.
    Едно парти и една сряда вечер не е голямата работа. Но днес ще слушаме ДЕСИслава вместо Белослва, утре ще ядем палмово масло вместо кашкавал, на лято ще получим ОПРАВИтелство, вместо правителство и някакси заместителите ще започнат да ни тревожат, но късничко…
    Ами и палмовият кашкавал не ми е вкусен и ме разболява, и с ОПРАВИтелство не желая да се примирявам, и ДЕСИслава не ми се слуша в сряда вечер, ако исках това – ей го къде е СинСити.
    Но ей я къде е България, страната на заместителите с измамни етикети.
    И на хвалби за гей барове повече няма да вярвам.

    Like

  2. Musha Busha
    март 26, 2009

    Хей, хей, хей! По-спокойно, бе, жена:)

    Не ми се иска да адвокатствам на заведението, просто ще изразя своето мнение, което е различно от твоето.

    „1. трябва ли да имам резервация? отг.: не. (впоследствие всички маси са резервирани, стоим на бара, ОК)“
    След като не е трябвало да имате резервация, е можело да си направите. Други хора вероятно по тази причина са си резервирали места, за да са сигурни, че има къде да седят. Някак си е нормално при участие на Белослава да е пълен клуба, все пак, и да няма места.

    „2. има ли дрескод за партито? отг: анцуг… не е препоръчително. (имам чувство за хумор, както и за вкус, благодаря)“

    Малко заядлив тон…Когато отиваш на концерт, или, хайде, нека да е опера, че по-образно, облеклото ти показва отношението към изпълнителя.

    „Нямаше такова нещо като “свободен вход от 21.00 до 22.30, изобщо.“

    Виж, за това нищо не мога да кажа, защото досега не съм чувала някой да има проблем с входа, дори на предното парти масово нямаше вход и много хора влизаха без покани. Предполагам, си питала охраната или фейсконтрола защо не спазват политиката си за входа, те какво казаха?

    Иначе, по темата с партито. Първо, горчи ми генерализирането за неявяването на Белослава и житейските последствия.

    После, за мен лично беше разочарование, че Белослава няма да пее тази вечер, а следващия месец. Обаче:

    1. Десислава, в това й амплоа на поп певица, се справи добре или поне нашата маса се забавляваше. Не е като да е пяла Елза Парини вместо Белослава, някак си…

    2. Смисълът на тези партита не е гостуването на тази или онази певица. Смисълът на тези последни среди от месеца е, че са лесбо-партита. Това е уникална, единствена вечер САМО за жени, специална вечер, веднуж в месеца, когато те могат да са господари на вечерта, да са само в компанията на други жени и да слушат музика, която на тях им харесва. Никое друго заведение (имам предвид микс или гей) няма вечер само за жени. Идеята на тези партита е да създаде усещане за специалност и общност в лесбийките и бисексуалните жени, да компенсира иначе пълните барове и дискотеки с гейове.

    Откровено казано, без да звуча заядливо, съм радостна, че Белослава или Десислава или която и да е от този …ъъъ..артистичен ранг е гост на лесбо-парти. Не някоя квартална певачка или изгряваща караоке-звезда, а ултра популярен изпълнител, който пълни зали и клубове. За мен това значи много за лесбийките и бисексуалните жени.

    Вероятно хваля клуба много, но действително ми харесва. Харесва ми, че не е под земята, харесва ми, че е направен с вкус и се чувствам нормален човек там, харесва ми, че Сергей за всяко парти пита как да направи атмосферата по-добра и по-приятна. Харесва ми, че в клуба няма побоища, каквито съм виждала по други заведения. Харесва ми, че музиката (с доста изключения) е на ниво.

    И последно, партито е там, където ти е весело. Вероятно съм си прекарала добре, защото бях със страхотни хора и дори никой да не е пееше, пак щях да се чувствам добре. Надявам се, не те обиждам с постинга си, просто изразявам различно мнение и перспектива.

    Like

  3. vihrena
    март 26, 2009

    изобщо не ме обиждаш, освен това блогът си е твой. Аз го имам за място, където интелигентно се обсъждат много теми, които силно ме засягат. Тъкмо от него научих за партито и реших да ходя.
    Просто имам малко по-различни разбирания за стил музика, за забавление, за общност и за начина, по който очаквам да бъда третирана като клиент. И само това си изразявам тук, не е като да плюя по някого просто ей така.
    Не смятам, че когато е обявен безплатен вход в даден час и при влизането ме посрещнат с „Добър вечер! 5 лв.!“, аз трябва да попитам фейсконтрола за политиката им – та те си я упражняват, какво има да ги питам. А и това отношение, което имаха, можеше и изобщо да не вляза, ако бях им задала въпрос.
    Апропо, точно докато влизах, чух от един от тях изречението, цитирам: „Ей, вътре стана компот от…“
    Единство на общността, да живей!

    И аз бях със страхотни хора, голяма част от които си тръгнаха или преди Елза, или като видяха Десислава. Ние наистина бяхме отишли на парти с Белослава, а не на лесбийско парти. Въпрос на вкус и очаквания, предполагам.
    Добре изглежда заведението, спор няма. Просторно, огледала, светещи табелки с имената. Но това просто не е достатъчно – според мен не е адекватно да ми се оплаква управителя от ниския оборот, когато аз отида да му се оплача, че не си е спазил обявената програма.
    Искам да кажа, можех дори да остана и на Десислава, ако това беше моя избор и не бяха ми се скарали, че не се забавлявам на „изненадата“. И не може да ме убеди, че като е знаел от предния ден, е нямало как да го обяви в интернет или поне на персонала, с който говорих по телефона.
    Не искам да правя голямата истерия тук, наистина едно парти не е кой знае какво. Само че поведенческите модели се упражняват, наслагват и наистина прерастват от незначително в значително. И това е, на което исках да обърна внимание.
    Ще се постарая да си огранича коментарите, че почвам да заприличвам на момчето с научните факти 🙂

    Like

  4. kassitra
    март 26, 2009

    на мене лично ми беше много весело:)

    Like

  5. girlsgonewise
    март 26, 2009

    Беше супер яко 🙂
    Ако вържем и резидент-диджея и завземем пулта ще стане съвсем страхотно!

    Аз толкова лесбийки накуп не съм виждала у нас от 2002 година.

    А Десислава или Белослава – какво значение има,ако хората се забавляват? За мен и двете не са еталон за върхови постижения в музиката, но са звезди от национален ринг и самият факт, че стават част от нашето парти е радостен.

    Like

  6. domokun
    март 26, 2009

    да, кофти беше, че не стана каквото беше обещано, но не смятам, че е повод за дълбоко разочарование. хората се бяха постарали да намерят качествен заместник.

    беше добре партито и имаше много настроение. аз лично се изкефих. тия партита стават все по-добри. стига сме мрънкали, време е да почнем да оценяваме готините неща и да се забавляваме.

    Like

  7. Vesela
    март 26, 2009

    Партито беше добро. Клубът е много приятно място и персонала е изключително любезен. Това, което Вихрена казва за входа е вярно. Не че някой е за 5 лв, а просто ти става смешно ама сме в БГ все пак. Нали има един виц „аз на надписи не вярвам, гледам пише жени,влизам,а то кенеф“. Та и аз на надписи не вярвам.
    Малко се разочаровах, че Белослава не пя, но определено ми беше много приятно и забавно.

    Like

  8. vihrena
    март 26, 2009

    официално се самопровъзгласявам за най-черногледата лесбийка по нашите географски ширини! Моля за извинение всички, на които съм помрачила настроението или съм ги подразнила – не е било нарочно, нито с такава цел.
    Много се радвам, че всички сте се забавлявали, все едно каква е музиката. Намирам си и аз вариант, в който да се забавлявам с наличното и няма да тормозя повече ефира с недоволството си 🙂
    Много сте готини, приятен ден!

    Like

  9. Anna
    март 26, 2009

    Вихрена ме е изпреварила. Всъщност тъкмо отидох на страницата на клуба, за да изразя мнение, подобно на нейното, но открих, че на клуба явно не му се иска посетителите да могат да изразяват мнение или препоръки – друг начин за контакт освен телефона за резервации няма. Моите критики са малко по-обширни от тези на Вихрена, някои почти се преповтарят:
    1. Да се лъжат клиенти е недопустимо, това е липса на уважение – първо бях излъгана, че няма вход (и 5 лева не са ми проблем, проблемът е принципа), второ, когато влизах и си платих входа, питах в колко часа се очаква да пее Белослава – отговориха ми, към 1. Аз съответно отговорих, че явно няма да я дочакам, тъй като съм работещ човек. Момчето, което ми взе парите за входа не ми каза, че тя няма да пее. Това го направи 5 минути по-късно един от барманите, който беше много мил и се извини, но каза, че не можели да си позволят да го обявят на врата или на сайта, защото клиентите нямало да дойдат – тъпо, аз бях там заради идеята за л-вечер, но ме разочароваха. Просто не обичам да ме лъжат. Освен това, по телефона в 19:15 казаха, че резервации след 19 не приемат, но че имало свободни маси, да заповядаме по-рано, към 22:00 и нямало да има проблем. Ние заповядахме в 21:30, но се оказа, че могат да ни настанят само на 3 стола на бара (бяхме 4 човека)
    2. Проблемът с оборота идва от това, че не са си преценили концепцията на вечерта. Ако правиш събитие като това в бар в сряда и искаш платежоспособна клиентела, не може да започваш толкова късно. Няколко мои приятелки не дойдоха, защото бяха на работа на другия ден. А в ID не можеш да отидеш в 20:00 да пиеш по едно…те отварят в 21:00, въпреки че имат интериор и концепция по скоро на бар, от колкото на денс клуб. На всякъде в „западния“ свят където съм живяла и пътувала, подобни събития през седмицата започват раничко, иначе са обречени на клиентела от не-работещи хора, а малко от тях са с достатъчно финанси, че да изпиват 4-5 уискита и 10 соди, както прави моята половинка-любом клиент на всеки бар.
    3. Аз имах желание да пия някъкъв сок или безалкохолен коктейл, тъй като не мога да пия алкохол, но изборът на безалкохолни беше вода, студен чай на Нестле (които аз бойкотирам като компания) или сокчета БББ. Еми…как да Ви кажа драги собственици, не може да ми предлагате най-долнопробните сокове на българския пазар (може би само куийнс са им конкуренция по отвратителност и стомашночревни болки след това) и да искате да Ви направя оборот.
    4.Музиката – поне до 23:30, когато си тръгнахме, беше скучна…толкова скучна, че чак не я забелязвахме…от една страна, поне добре, че не се натрапваше…но когато искаш да правиш вечер за лесбийки…можеш да се опиташ да пускаш музика, която би ги разтанцувала, ако се опитваш да имаш клуб, а не бар за сладки приказки – не че имам проблем с баровете за сладки приказки. Определено имат нужда от друг dj за такива вечери (и аз познавам точния човек, но кой ме пита мен, явно трябва да си направя мой клуб и да поканя Dr Evil да пуска)
    5. Иначе съм съгласна, мястото е приятно и персоналът е любезен. Но за съжаление, това далеч не е достатъчно. Мъчно ми е, че в България много добри идеи се провалят поради липсата на професионализъм и мисъл.

    Like

  10. Anna
    март 26, 2009

    ПП. Вихрена, в никакъв случай не си по-критична и черногледа от мен – ако това ти е утеха. Защото аз към горното имам още 4-5 коментара, които мога да добавя, плюс това, че на женско парти липсата на тоалетна хартия в тоалетната е cardinal sin, но това бих направила, ако собствениците на клуба искат да ми платят за консултантски услуги – нещо, което в България хората не обичат да правят. Всички тук си мислят, че като наемат дизайнер, и заведението им е готово, парите и клиентите ще потекат…а не знаят, че само грижата за клиента и уважението към него правят едно заведение проспериращо и дълготрайно (като 703 например). Така че ти си си ОК. А пък аз…аз май пак ще се откажа да излизам по заведения, освен когато пътувам в чужбина.

    Like

  11. kassitra
    март 26, 2009

    ясно е, че от всяко нещо може винаги да се иска още. и това е хубаво, ако се иска по начин, който позволява да се постигне повече.
    факти:
    1. мястото е готино
    2.музиката – in general също е ок
    3. няма нищо общо с дупките, които аз лично изобщо не хресвам и почти не посещавам.
    4.клубът беше пълен
    5. има неща, които могат да бъдат и още по- добре
    обаче- защо винаги трябва да се критикува, все едно на някой му зависи жовотът от отва.
    А, и последно- в момента в софия няма подобно заведение.
    Последното, според мен, позволява да се направят известни компромиси – с натуралния сок.примерно

    Like

  12. mebbeth
    март 26, 2009

    На мен пък ми е за 5-те лева, щом съм решила да не ги дам, не че ги нямам, просто не исках да ги дам, както и всеки, който се е явил в уречения час. На това наше нежелание се противопоставя желанието на фейсконтрола (???) да си изкара бакшиша и да си купи нови, още по-тесни дънки. ОК!
    С влизането и репликите „айде стига толкова засега“ към охраната „че ТИЯ много взеха да стават“, което ме втрещи.
    Елза Парини… Десислава, която пускаше е, нема такива тъпите смешки. Изслушвах я докрай. Не я харесвам, не знам какъв глас има, но поп-фолк си пее най-добре, а и на него подхождат подвикванията, които вмъкваше в песните.Десито не може да е заместник на Белослава, както и да я варят и пекат. Толкова.
    Не знам кой кому се е скарал, аз също получих забележка от една девойка да не съм била реагирала така с „не“ и „у“, защото Деси имала глас.
    Изслушах цялата й програма… тъпа беше, хора, няма какво да се правим. По-весело ми беше на хичетата от DJ-йката/ея не знам, двама виждах аз.
    Резервациите – ние имахме за сепаре, настаниха ни на маса… може би, защото не сме поръчали бутилка Джони.
    И все пак аз си прекарах добре. Накрая дори паднах от любопитство да видя събличащите се, понеже „много е яко, човек“, тъй че ако сте видели нещо в бяла рокля да се търкаля по земята, аз бях.
    Сергей може да подобри нещата като санкционира непослушния си персонал на входа и се постарае да бъде ЧЕСТЕН с клиентите си. Ако го е било страх, че някои ще се откажат да идват на ДЕСИ, то трябва да е сигурен, че други щяха да решат да го направят именно заради нея и така щеше да спечели повече, по моему.

    Like

  13. Anna
    март 26, 2009

    Каситра, явно критиките ми звучат по негативен начин, не исках да е така, но на мен лично ми е писнало от насилствен позитивизъм. и докато за мен не е проблем да пия минерална вода (е, предпочитам я от стъклена бутилка която се употребява многократно а не заминава на бунището, но и в пластмасова я приех без коментар) за собствениците е проблем оборота, от там и моя коментар за сокчето. аз всъщност смятам критиката си за съвсем градивна. и казах, че мястото е готино…но начина по който се управлява, и отношението към клиентите (т.е. лъготенето) никак не ми допадат. това, че в софия няма подобно заведение не значи, че трябва да се примиряваме с недостатъците му. губя си времето за да пиша тези коментари с идеята, че някой от заведението ще ги прочете и може да си вземе поука, а че едва ли скоро ще стъпя там е повече от ясно, тъй като не обичам да ме баламосват – докато хората в сферата на услугите у нас не разберат, че клиентът им плаща заплатите и му дължат уважение, аз просто нямам място в болшинството български заведения третиращи клиента като дойна крава-балама, за мое най-голямо съжаление. И животът ми не зависи от това – но понякога и на мен ми се ще да изляза навън, без да ме обиждат с отношение или … уф, както ме убеждаваше един мой приятел, основна част от народопсихологията на българина е, че приема критиката като нападка, вместо да е доволен, че някой иска да му помогне да види грешките си. Май е прав.
    Каситра, сигурно и ти си права, че най-добре е да си сложим розовите очила и да заврем глава в пясъка – да, по-щастливи ще сме така.

    Like

  14. mebbeth
    март 26, 2009

    Писала съм като неграмотен олигофрен… Извинете за грешките, но явно съм изморена!

    Like

  15. kassitra
    март 27, 2009

    аз глава в пясъка никога не завирам.
    без излишна скромност- в повечето случаи съм права.
    розовите си очила мног оотдавна ги изгубих с доста от илюзиите си
    и – peace:)

    Like

  16. Woland
    март 27, 2009

    Започвам директно:
    – приятна обстановка, мили сервитьор(к)и, неприятни момченца на входа, хубав дизайн;
    – ненавиждам попфолк, за мен е подигравка да ми изтипосат всеядния парцал десислава, вместо Белослава. Аз съм отишла не заради лесбо-партито, тия лесбо-партита, уви, се превръщат в мъжкареене, ланци и простотия, аз отидох заради Белослава. И слушах тъпите изказвания на деската: „Не ме беше пипала досега така жена. Да ви призная, по-хубаво е от мъж.“ Добре бе, Гълъбово! Евтин трик за спечелване на публиката, която, очевидно се оценява толкова ниско, че да писука радостно на подобно изпълнение;
    – когато в менюто пише, че предлагаш определен тип напитка, не може да се врътнеш и да кажеш, че е свършила, с идеята да принудиш клиента да си вземе от същото, но по-скъпото;
    – казваш, че вход няма да има, вход, обаче, има… ще си спестя епитета към „номера“, за да не ме обвинят в сексизъм или чак хомофобство;
    – ако някога съм си вярвала, че всичките тези жени накуп имат някакво себеуважение, то след снощи си мисля, че те изобщо не са наясно с това нещо и има ли почва от нас. Колкото и да съм пияна, няма да надам възторжен вик, когато някакъв средностатистически глупак със саксия на главата ме нарича „вагина“, „катерица“, при това суха и други подобни, които не ми се връзват със статуса, възприятията, начина на общуване. Искаш да се закачаш с публиката -ок. Това ли е начинът? Очевидно, щом публиката го харесва;
    – детска му работа, две девойчета се налегнали да правят сеир за едната бутилка уиски и цялото заведение се стече да гледа шоуто. Ами, глупаво, няма да се втурна да зяпам две хлапачки, които са хляб за зажаднелите битови души на посетителките;
    – да, аз съм част от това общество и не, не съм част от него. Не се учудвам на хетеросексуалните, които гледат с лошо око на гей-общността, та ние сами се правим на маймуни и после чакаме да ни опънат червения килим. Не става;
    – т. нар. мениджмънт на клубчето да започне да си ъпдейтва страничката, излъгани клиенти е по-лошият вариант. Макар че, както каза и mebbeth, публиката беше по-доволна от появата на фолк-прахосмукачката, определено Ай Ди щяха да спечелят повече, ако бяха плеснали пристойната десислава, вместо Белослава.
    – не ми е до л-събирането, нито до клуба, нито до каквото и да е, освен до отношението, вниманието, подхода към клиента. А той лъха на евтино, провинциално и нямащо нищо общо с добрия вкус.

    Е, приятно ми беше, но заради един човек, с когото бях. Не заради самопровъзгласилата се пееща „руса метла“. По мои наблюдения, метлите бяха две.

    Like

  17. xxx
    март 27, 2009

    Коментарите са прочетени от който трябва, може да бъдете сигурни в това. Аз лично Ви благодаря за тях, защото това е единственият начин да разберем кое Ви харесва и защо. Идеята за женски L партита явно е прекалено смела от наша страна……такива в такъв машаб никой не е правил досега и за нас също е новост, тъй като сме мъже. Предлагам Ви този блог да стане място за споделяне на Вашите идей относно партитата в ID. Целта ни заведението да е Ваше всяка последна сряда на месеца, да няма мъже, да слушате каквото искате, да правите каквото искате. Стараем се, но като прохождащи в тази идея правим грешки. Искам да сте убедени в това, че неуместните коментари които сте чули с много силна болка някой хора го преживяват в момента. Основното което исках да кажа, е че партито е било на ниво, хората се веселиха и Ви моля да споделяте тук Вашите идеи за парти……….това е второто такова, не сме перфектни…….ще се научим и на Вас да Ви харесва!

    Like

  18. Mariya
    март 27, 2009

    Да кажа и аз няколко думи. Определено съм по-съгласна с критикуващата част от дамите. И за мен беше голямо разочарование, че Белослава не пя. Пък на Десисилава хич не съм и фенка, както и въобще на чалга певиците, така че тия напъни за поп малко бяха смешни. И това как нали било по-яко отколкото да я пипа мъж, още малко и да повярвам, че е искрена, така някак си естествено и дойде отвътре, ха-ха-ха :).
    Хубавото е, че персоналът беше на ниво, барманът специално беше много забавен.
    Да обобщя лекичко – както казваше преди доста години един мой преподавател: „Като цяло, колежке, има още какво да се желае“ 🙂

    Like

  19. vihrena
    март 27, 2009

    до ххх: радвам се, че времето от сряда до петък е стигнало, за да случи тази метаморфоза: от „Съжалявам, че инвестирам в това общество“ до „Стараем се, но като прохождащи в тази идея правим грешки“.
    Максимално се въздържам да генерализирам „общността“, тъй като манталитетът няма общо с ориентацията.
    Жена ми отбеляза, че е хубаво, че има подгрупи с различни разбирания – това значело, че общността е достатъчно голяма и има diversity.
    Аз бих предпочела да има мисловен процес и взаимно междучовешко уважение, ама като за начало и на diversity съм благодарна 🙂
    Сега, ако използвате оставащия един месец и спретнете Л-парти, както сте го обявили (да почне в обявения час, да пее обявената изпълнителка, да се плаща или не обявения вход, да се сервира обявеното меню… хайде стига, че пак ще ме обвинят, че се заяждам), много ще се зарадвам за тези, които ще отидат.
    Желая ви успех, момчета и момичета, много забавление и повечко акъл и уважение. 🙂

    Like

  20. xxx
    март 27, 2009

    Мойто лично мение е, че няма нормален и трезвомислещ човек който да не е благодарен от градивната критика, ако има такива, то те са със сериозен проблем. Аз благодаря за градивната критика и съм умерен оптимист от гневната неградивна. Липсата на Белослава е болезнена за всеки, пожелавам и бързо оздравяване. Желанието ни за достоен заместник, мисля че не беше оценено достатъчно. Напук на неградивната критика ние ще се стараем с всяко изминало парти да ставаме все по добри в това 😉

    Like

  21. Ule
    март 27, 2009

    „Желанието ни за достоен заместник, мисля че не беше оценено достатъчно“.
    Ключовата дума е достоен! Не можеш да очакваш хора, които са дошли да слушат джаз, да са във възторг от чалгоподобен поп.
    Все едно да си купиш къща в Бояна, а като отидеш на място, да се окаже, че е едностаен в Обеля. Но е късно, защото вече си платил…

    Like

  22. Ule
    март 27, 2009

    Сори, не исках да прозвучи заядливо.
    Евала за идеята и за желанието да се развивате.
    Дано Белослава се оправи бързо!

    Like

  23. Essere
    март 27, 2009

    Чета.. чета..и реших и аз да споделя…
    Съгласна съм с критикуващите…
    Да си призная отидох само заради Белослава и приятели, които искаха да отидем, не че не ми беше забавно… НО:
    Влизам и ми казват: 5 лв ЗАЩОТО ще пее Белослава (явно извинение защо има вход при положение, че пише, че няма, а на всичкото отгоре са знаели, че тя няма да дойде)… Второ: задължават ме да си оставям принадлежностите на гардероб, който не е безплатен – тук да уточня – не е за единия лев, но когато нямаш алтернатива някак си не е добре.. или поне не говори добре за заведението… Трето: Което вече ми се видя съвсем грубо.. бармана се опита да лъже и то на дребно, което вече беше върха…
    Не ме разбирайте грешно, аз съм „ЗА“ инициативата, подкрепям напълно, само че, това носи само недоволство, някак си евтино идва, а претендират за нещо повече….. Някак си е обидно за клиентите (които и каквито и да са те)… Аз и моите приятели едва ли ще отидем втори път… не заради парите… заради отношението…

    Like

  24. Essere
    март 27, 2009

    Забравих да спомена, че накрая, на гардероба, въпреки че имахме номерца, не можаха да ни намерят дрехите, след което и ги объркаха……

    Like

  25. domokun
    март 27, 2009

    Woland, моите уважения, но явно не си запознатa с драг куийн културата по принцип. Част от амплоато им е да са пернати през устата. Може да не ти е харесало, но не е редно да се напада, след като не си разбрала явно. Репертоарът на Елза за това парти вероятно може да търпи разнообразяване, но има и цивилизовани начини да се препоръча идея.

    Поздрави.

    Like

  26. vihrena
    март 27, 2009

    стига, бе, Елза си беше най-на място! голям сладкиш – катерици-материци, саксията на главата, в това, което прави е номер едно. Виж, ако искаше да пее джаз, може би нямаше да й се получи. Но си прави това, което си може, и й се получава. (намеци, намеци…) 🙂
    Със здраве!

    Like

  27. Каква е тази полова дискриминация „Забранено за мъже“?

    Like

  28. Musha Busha
    март 28, 2009

    Лъчезар, всички останали дни от седмицата са микс, т.е. за всички, мъже и жени, без значение от сексуалната им ориентация. В 4 дни от всяка седмица има специални партита, с основно посещение от мъже. Клубът по принцип има по-висока посещаемост и таргет мъже. Аз не виждам дискриминация в случая, е ли пък на база пол.

    Like

  29. xxx
    март 29, 2009

    Чакам чакам идеи, но за съжаление нищо не виждам. Надяваме се все пак, че покрай разнообразните критики ще дадете все пак някоя идея. Целта на всяка последна сряда от месеца е заведението да е Ваше, на жените, искаме да знаеме какво ще Ви забавлява, а не ядосва 😉

    Like

  30. Anna
    април 24, 2009

    do xxx:
    Когато няма какво да ме ядосва, умея да се забавлявам и сама, и в компанията на приятелите, с които излизам. Така че ако отстраните дразнителите, без да се напъвате много ще се сдобиете с клиентела, която се забавлява. Незнам не сте ли разбрали, че Л-общността в БГ просто има нужда от „терен“.
    Така че с повече респект и професионализъм и по-малко лъжи, нещата трябва да са ок. Допълнителен бонус: добра музика – но тук вкусове всякакви. И все пак стана ясно, че всички ще се зарадват на Белослава. Помислете и за други български изпълнители от женски пол.
    А аз лично, като чуя отзивите от партито на 29 април, може и да се появя за следващото, ако има отбелязан някъкъв прогрес.

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on март 25, 2009 by in Без категория and tagged , , .

Навигация