Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Новости от Джемини

bgo_gemini_logoВидимо БГО Джемини ще се рестартира. За тези от вас, които винаги са искали да работят там, или пък искат да работят в една друга Джемини, не тази, която е сега, или пък си търсят работа, или искат да пробват нещо ново в професионалната си биография, ето обява за вакантната позиция Изпълнителен директор.

Обява за вакантна позиция „Изпълнителен директор“

Изтеглете формулярът за кандидатстване

7 comments on “Новости от Джемини

  1. longanlon
    февруари 27, 2009

    прескочи джемини трапа🙂

    само че ми се струва, че за да си намерят човек, съгласен да застане на барикадата (щото както аз я виждам, тая длъжност означава точно това), трябва да предложат по-голямо възнаграждение…

    Like

  2. alisia
    февруари 27, 2009

    Възнаграждение? Това е последното, за което трябва да пита човек, ЖЕЛАЕЩ и МОЖЕЩ да заеме тази длъжност! Аз съм убедена, че единствено Аксиния е подходяща за нея. Мисля, че трябва да се изработи система, чрез която всички хора с различна сексуална ориентация в България, да могат да подпомат финансово организацията, защото в крайна сметка, тя защитава точно техните интереси!

    Like

  3. Musha Busha
    февруари 27, 2009

    longanlon, Джемини вече се е професионализирала по скачане:) Тя е като лесбо-връзките, на всеки 3 и 7 години има криза.

    Възнаграждението е базисно, една от основните задачи на ИД е да осигури пари, така че зависи от него/нея.

    Аз съм убедена, че има хора, далеч по-можещи от мен за тази позиция. Освен това, аман вече от активисти-служители, айде малко експерти-служители…

    Like

  4. Eneya
    март 2, 2009

    Звучи ми интересно, честно казано.
    Нещо по-надолу в йерархията дали има… не видях по сайта.

    Like

  5. musha-busha
    март 2, 2009

    Oсвен Общото събрание, Управителния съвет и Изпълнителния директор, всичко друго е по-надолу в йерархията. В самият формуляр има инфо с какви служители ще работи ИД или ще се търсят. Wanna apply?

    Like

  6. Eneya
    март 5, 2009

    Честно казано, ще ми се. Активно, обществено ориентирана позиция.
    Просто ми е малко неловко, защото не е като да имам особено много опит.😉 *смущав*

    Like

  7. Musha Busha
    март 5, 2009

    Eneya, защо не опиташ? Сериозно ти говоря. В самият формуляр си пише, че не е необходимо да имаш (висше) образование или опит, за да кандидатстваш.

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on февруари 27, 2009 by in ЛГБТ, активизъм, работа and tagged , , .

Навигация