Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Аз, Дяволът, в Пирамида

Сигурно ми е последното медийно появяване, защото не се сещам за медия, в която да не съм била или да не съм била обсъждана. Ето, в Скат не съм ходила, но пък са говорили за мен:) Вече започвам сама да се повтарям, осъзнавам, че от няколко години казвам сходни неща, а малко се случва по тях. Да продължаваме да дъвчем едно и също с едни и същи думи по различни медии е изморително и много келепир май няма.

В скоро време се очаква в „Темата на Нова“ пак да се видим, познайте по какъв повод. Еднополовите връзки. Again. Ще пиша кога.

Тази вечер отново дебат, този път в „Пирамида“ по тв2. Преглъщам хомосексуалИСТИТЕ в режисьорския текст, както и объркването на жена ми с бившата ми. Притеснявах се, че няма да мога да се вместя в отделеното ми време, защото съм бърборино по природа, а и предварително ми казаха да бъда максимално кратка и ясна. Впоследствие не виждах колко време имам и сега съжалявам, че не казах всичко, което исках и което трябва да се каже по темата.

Спомням си, когато Станимир и Сталик бяха в „Сеизмограф“ (бТВ) и „Булевард България“ (ре:ТВ). Отзивите бяха апокалиптични – от „Осанна“ до „Разпни го!“. Малко хора си дават сметка какво е да си на тяхно място. А още по-малко осъзнават, че едно появяване по телевизията, за да отстояваш убежденията си и правото си на нормален живот всъщност може да ти коства живота или семейството, или работата.

В крайна сметка, докато ние си дебатираме с мъжете в рокли, моето дете и останалите деца в еднополови двойки, продължават да живеят без закрилата на държавата и продължават да са анатемосани от обществото. Децата ни, бъдещето на България – едно бъдеще, вече оставащо в миналото. За майките и бащите им да не говоря.

Благодарение на Ultimate Gay Blog и на Морската звезда, споделям с вас вероятно последното си медийно появяване /е, и Азис никога не ме е канил досега:)/. Гледайте и споделяйте, Осанна или Разпни го!

10 comments on “Аз, Дяволът, в Пирамида

  1. Viktoriya
    февруари 4, 2009

    Акси, cправила си се прекрасно както винаги! Губим много в твое лице, дано поне да го разберем…Поздравления!

    Like

  2. longanlon
    февруари 4, 2009

    осанна🙂

    Like

  3. NCM
    февруари 4, 2009

    oх, отдавна не съм слушал толкова много глупости в рамките на 1 час телевизионно време. Алилуя😀

    Like

  4. oberonbg
    февруари 4, 2009

    Прекрасно справяне наистина. Жалко, че пресата поставя нещата в такава неуравнесена светлина, хомосексуални срещу църквата. Изобщо защо тяхното на мухлясялите християнисти мнение е меродавно не знам. Жалко за страната. И все пак поздрави за наистина доброто представяне.

    Like

  5. cellist
    февруари 4, 2009

    Страхотно представяне, както винаги – който си го може, си го може:)))) Наистина рядко се срещат млади, симпатични и умни хора, които могат да отстояват позицията си, да се аргументират и винаги да удрят в десятката с казаното. ЛГБТ общността в България ти дължи страшно много – с медийните си изяви показа, че сме обикновени хора, с обикновени проблеми, а не промискуитетни и извратени създания, както се опита това попче да ни изкара. Ще липсваш много, надявам се пак теб да канят по тези проблеми:))) Малко или много една хомосексуална жена е много по-приемлива от който и да е гей. Геят както и да говори и изглежда, в очите на българския мъж е крайно противен. Дано ти върви в живота, то от активизъм верно писва в един момент:))))

    Like

  6. Таня&Марина
    февруари 5, 2009

    Никога не сме се съмнявали в твоето представяне,Аксиния!Както беше казал NIKAM,ти и Деси П.сте героите на нашето време(за нас).Твоите опоненти са <служители<,самозванци на Бог!Да служиш e привилегия,смисъл,раздаване…това го можем единствено,когато дойде Любовта в живота ни.Нашият свят трудно може да бъде разбран,защотото той не е определение,той просто се живее…

    Like

  7. vihrena
    февруари 5, 2009

    лелееее, как издържаш, бе, жена! RESPECT! ако има нещо, което не търпя, това са простаците, войнстващите простаци, с които България е пълна. и съм се отказала да споря с тях, просто не мога. Какво е това твоето велико търпение, не знам! завиждам на детето ти за търпеливата му майка с железни нерви и здрав разум, а освен това и устремена да промени нещо в парадигмата на простаците… дано успееш, бих искала да кажа, че те подкрепям, но аз face-to-face и по телевизията да изляза с олигофрените просто не ми се вписва в идеята. ама ти си знаеш, много успех! и благодарности, все пак, ако се промени нещо заради твоята работа, всички имаме полза.
    въпросът е там, че аз коренно не вярвам във възможността разните попове миризливи или шизо-расатевци или другите кретени да се променят. ще чакам да умрат и толкова. и без това нищо в живота ми не зависи от тях.

    Like

  8. nevereverbefore
    февруари 6, 2009

    Невероятна си, Аксиния! Изтърпях цялото предаване само заради теб. Оценявам и проявения професионализъм, ако не толерантност от Крум. Този път се прояви като журналист на място. А ти, Акси… да кажем, че ще се усети оттеглянето ти. Желая много щастие на теб, партньорката ти и сина ви. Иска се много смелост да застанеш с лицето и името си за правото да можеш да обичаш открито. Невероятна си!

    п.п. С променения цвят на косата удряш десетката!

    Like

  9. Martin Cvetkov
    февруари 6, 2009

    Bravo, Aksinia, strahotno predstaviane:) Pozdravi!

    Like

  10. мария
    февруари 13, 2009

    Евала! От къде го имаш това волско търпение с такива идиоти не знам

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on февруари 4, 2009 by in ЛГБТ, активизъм and tagged , , , , .

Навигация