Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Сизиф и неговият розов кош за пране 2

Изненадващо много и различни хора се припознаха в Сизиф и неговият розов кош за пране. Припозналите се направиха опит да ми изядат ушите, да ме порицаят, образоват, продадат, успокоят, окуражат, повдигнат духа ми или да се пошегуват с цялата работа. Докато аз все още се чудя дали да изобщо си заслужава да продължавам с втора част на търкалянето на розовия кош, попаднах на гейския поглед върху лесбийската общност. Хвърлете поглед, заслужава си най-малкото заради мислите, които може да се нароят в главата ви.

P.S. Разсеяла съм се и не съм разбрала, че имало повече баш лесбийки…:)

2 comments on “Сизиф и неговият розов кош за пране 2

  1. busha musha
    декември 22, 2008

    Ситуацията се е получила „негонен, гузен бяга“ с това P.S. накрая. 🙂

    Like

  2. Musha Busha
    декември 22, 2008

    Е, като прочетеш материала, става ясно защо съм изненадана. А и че аз не съм толкова баш:( Просто в блога на Sanguinary Little Soldiers аз съм именувана по същия начин:)

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on декември 22, 2008 by in ЛГБТ, активизъм, да си кажа... and tagged , , .

Навигация