Муша-Буша в собствен сос, добро и зло, в здраве и болест, в dial-up и оптичен интернет, в и извън времето, внапредвид и деЦки от НОЙ

Ако еволюцията на човека беше приключила, майките нямаше да са само с две ръце.

В неделя с … гейовете пак

Запис на дискусията за еднополовите семейства и осиновяването, благодарение на SeaStar999:

Обърнете много внимание на третата част. „Къде остана предназначението на мъжа? Къде остана предназначението на жената?“  И още една любима реплика: „…(против еднополовите двойки съм) защото само развалят детето, няма да знае на кого да вика „татко“, казва жена, обута в панталон, с късо-подстригана коса.

А междувременно чух, че около уводните думи на Димитът Цонев („Ние се надяваме депутатите да узаконят еднополовите връзки с новия Семеен кодекс“, не е цитат, но слушайте точно думите му в първата част), сигурно сега на Митко Цонев ще му излезе име, че е тайното гадже на Милен Цветков. И двамата са пичове, нищо че не са гейове.

7 comments on “В неделя с … гейовете пак

  1. longanlon
    ноември 18, 2008

    русото ти ли си?

    Like

  2. vesela
    ноември 18, 2008

    Хей супер си

    Like

  3. Musha Busha
    ноември 18, 2008

    Не, аз съм Добромир…

    Руса съм, де.

    Like

  4. Longanlon
    ноември 18, 2008

    нещо са обърках…

    Like

  5. cybercrackerbg
    ноември 19, 2008

    Ха-ха.

    Like

  6. longanlon
    ноември 19, 2008

    смешно ти е на тебе 😦

    Like

  7. Musha Busha
    ноември 19, 2008

    longalone, трима сме на това видео, двама от които са мъже, а аз не съм в публиката.

    Чудиш се за нюанса на русото ми ли?:)

    Like

Кажете си

Навигация

