Муша-Буша в пространството

Всичко, което харесвам е или незаконно, неморално, калорично, пристрастяващо, скъпо или невъзможно.

Моята история с блоговете

Когато за първи път чух думата „блог“, мислех, че Лиз(б)ета е научила българската дума „влог“. Досега блоговете бяха за мен загубеното време на някого, за да уплътни моето. Днес слагам ново начало – моето загубено време да запълня това на някой друг. Едва ли в моя блог ще има много текст, все още изучавам колко мнооооооооого неща има тука за щракане.

15:20. Блоговете са успешно средство за намаляване на цигарите. Добре че кабела на интернета е на принципа „балкон-дърво-стълб-небитие“ и от време на време подухне ветрец, за да стана от компютъра и да пуша. Трябваше да чистя, но, докато пушех, се замислих: Колко мръсна трябва да е една нова къща, за да забележи жена ми, че единственото, което съм чистила, е спама в пощата си?

5 comments on “Моята история с блоговете

  1. mislidumi
    юли 24, 2008

    Йо! Инициативният комитет за приветстване на нови блогъри ме упълномощи да ти кажа: „добре дошла“.🙂 Този комитет бе набързо сформиран от мен самата преди миг, един вид диктаторка съм. Но може пък и на на някой друг да му хрумне да се включи.
    Дерзай мадам, четем те!

    Like

  2. Tigra
    юли 28, 2008

    Продължавай да пишеш! Позабавлява ме!🙂

    Like

  3. Lisette
    август 7, 2008

    Thats a lot of… Bulgarian here…🙂

    Like

  4. longanlon
    октомври 3, 2008

    ъъъ, блога на лизета нещо е защитен с паролички…

    Like

  5. Димитър Атанасов
    юли 15, 2014

    Днес открих , че в този блог е въведен абсолютен ред, за което – поздравления! Сега вече мога да започна да чета по дати и се надявам да не прескоча нещо! Твоят начин на изразяване е много увлекателен и ми доставя огромно удоволствие . Имам само един въпрос: Нали не се сърдиш, когато непознати се обръщат към теб на „ти“?
    Ще ти обясня, защо не ми идва на езика учтивата форма..
    Първо , допускайки ме да чета и изказвам мнението си по всичко, ти скъсяваш дистанцията и ме подтикваш да те чувствам като приятел и аз наистина така и го приемам. Имам чувството че те познавам отдавна:)
    Второ. в английският език език няма такова разделение. „You“ e и „ти“ и „вие“
    Трето, моите дъщери са на твоята възраст, а един от внуците ми е по голям от сина ти Максим.
    Надявам се, след всички тези нескопосани написани доводи и обяснения ще ми разрешиш да продължа да ти говоря на ти.. Please…
    Thank you!

    Like

Кажете си

Information

This entry was posted on юли 21, 2008 by in Просто хрумка, просто хрумки.

Навигация